- 572 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BİR İMAMHATİP LİSESİ MÜDÜRÜ
BİR İMAMHATİP LİSESİ MÜDÜRÜ
Dün kulağıma bir haber geldi. Nurcu taraflarından. Bir imamhatip lisesi müdürü aklımda dogru kaldıysa yaklaşık 14-15 tane erkek örgencinin velisini çağırıp çocuklarının başka bir okula göndermelerini istemiş .SEBEBİ; İMAMHATİP LİSESİNİN KIZ OKULU OLMASI. Ve erkekleri yönetememesi.
Eğer orası bir kız okuluysa erkek örgencilerin ne işi var orada diyesi geliyor insanın. Onu bırak okulların kapanmasınada az kaldı 2 ay. Ve de çocukların psikolojisini düşünen yok.
Asıl olayda şu; eger okulu terk ederlerse müdürün notları yükselteceği teklifi. Bu egitime nasıl baktığımızı gösterir. Türkiye Cumhuriyetinde okulları ne diye cinsi olarak ayırıyoruz? Ne diye ayrımcılık yapıyoruz? Ayıracaksakta ne diye okula alıyoruz? Neden erkeklerle kızları aynı okulda okutamıyoruz? Yoksa ahlaki yapımız mı bozuk? Notları yükseltme olayıda üniversite sınavında neden bu kadar sıfır (0) çeken öğrencimiz var sorusuna cevap değil mi?
YAZAR:YUNUS EMRE SÖZGEN
TARİH: 13.04.2013
YORUMLAR
kocaelindeki imam hatip lisesi müdürünüde benden duyun
"imam hatip liselei cennete açılan bahçelerdir"
yorumsuz üstü yorumsuz
sahi ticaret liseleri
düz liseler
kız meslek liseleri nereye açılan bahçe??