- 1202 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bir Aşk Biter
Bu aşk burada biter. Yüreğimde bir sızı bin acıyla. Önümde derin bir karanlık düşlerimde bir masal kalır. Masalın sonundaki mutluluğa inat gözlerimin son pırıltıları. Dudaklarımda bir sessizlik hakim. Üstümde bir yorgunluk ve görünmeyen ufuklar var önümde. Yüreğimde bir sızı bin acıyla. Senle birlikte uğurladığım yaşamım, ruhum ve hayallerim. Ardından boş kalan ellerim, sevdasına hasret kalacak yüreğim var önümde. Kokunu çalacak rüzgar ve boş geçecek ömrümle birlikte.
Bu aşk burada bitiyor şimdi. Gelecek boyun eğecek maziye. Aydınlıksa karanlığa teslim. Ve ben sensizliğe mahkum olacağım. Bugün doğan güneş senle birlikte kayboluyor ufukta. Bir daha hiç doğmayacak biliyorum. Ne ay olacak gecelerimde ne güneş gündüzlerimde. Siyah bir örtü gibi örttün üstüme karanlığı ve doğmayacak güneşler bırakıyorsun bana. Artık pırıltılı olmayacak gözlerim ve yüzümde bir gülümsemede olmayacak. Hayata tutunmak için bir gayede.
Ben kaçtıkça insanlardan, uzak durdukça aydınlıkta ve devam ettikçe sessizliğim bu devam edecek böyle. Değişmeyecek biliyorum uğraşsam da boşuna olacak biliyorum. Ve sonra bana diyecekler çok karamsarsın ve ben yine susacağım. Anlatırsam eğer geçmişi tekrar yaşayacağım bunu da biliyorum. Bu nedenle susmak en iyisi olacak. Kimseyi sevmeyeceğim artık daha doğrusu sevemeyeceğim. Çünkü; mazi canlanacak yine. Aynı olayları yaşayacaksın aynı tekrarlar. Bir sinema filmi gibi. Sadece rol arkadaşı değişmiş olacak. Konu aynı roller aynı süre aynı. Bir önceki rol arkadaşınla karışacak arada yeni rol arkadaşı. Sonra yeniden denemeler yapmak zorunda kalacaksın. Olmadı bir daha. Öyle değil mi ?
Karamsarlığa gelirse konu; ya geçmişte yaşadıkların var geride. Mutlu günler,anılar, fotoğraflar ve şarkılar hepsi duruyor geride bir bir. Yaşadıkların var yıkılmış hayallerle birlikte. Bu yaşadıklarından sonra nasıl gülümsersin hayata. Bazen yaşadığın süreçleri atlatamazsın işte. Yaşadıklarından sonra karşına çıkan boşluğu dolduramazsın işte. Denersin ama olmaz. Yoksa insan istemez mi mutlu olmak? Hayata gülümsemek, hayallerini yaşamak istemez mi? Var mıdır acaba böyle birisi bu dünyada? Veya sevdiği ile mutlu olmak dururken ayrılmak isteye var mıdır? Bazen ne kadar olmasını istesen olmuyor işte.
Bu aşk burada biter.
Acılar ve hüzünler başlar.
Uykusuz gecelere eşlik eder gözyaşı.
Bir ömür böyle sona erer.
Yüreğimde bir sızı bin acıyla.
13.04.2013 15:00
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.