Doğum Günüm
Bugün 23.7.2012 Pazartesi 38 yaşımı doldurdum.
Ne kadar daha yaşayacağımı bilmiyorum, bilemem de ve bilmekte istemiyorum.
Çünkü: Ölmekten korkuyorum yaşamaktan korktuğum gibi.
Ölmekten korkuyorum:Bugüne kadar bilerek veya bilmeyerek yaptığım hataların azabından. Hakiki dünyayı hak edememekten. Yalana aldanıp hakikati unutmuş olmaktan. Nefsime uymuş ona aldanmış olmaktan, onun kuklası olmaktan. Hesap zamanı, ve o hesap zamanı hesap verememekten. Kulaklarımın cezalandırılsın sesini duymasından. Hiç susmadan konuşan dilimin, ben yapmadım suçsuzum diyememesinden. Her zaman bana ön ayak olan gözlerimin kor ateşin parlaklığında görmez olmasından. İşte bunun için korkuyorum ölmekten.
Korkuyorum yaşamaktan: Birçok hata yapmaktan, hatalarımı bir yaşam şekline getirip, hem yalan dünyayı hem hakiki dünyayı kayıp etmekten.
Bilmiyorum beklide nefis denilen düşmanın şeririnden kurtulurum ve doğru yaşama şeklini bulurum.Bize gösterilen doğru yolda en ince ayrıntılarına kadar uyarak yaşamayı başarırım, kim bilir. İşte o zaman her iki dünyada benim olur.
Fakat bunu başarıp başaramayacağımı bilmemek, işte beni ölmekten ve yaşamaktan korkutan. Bu benim her an fikrimi meşgul eden düşüncelerim. Ne zaman başladı hatırlamıyorum ama bu yaşıma kadar hep benimle idi. Hepte benimle kalacağa benziyor. İnşallah doğruyu bulur her iki cihan saadetine kavuşurum.(amin)
A.K
YORUMLAR
Hayırlı ve huzurlu, mutlu, mesut, tüm sevdiklerinle nice nice mutlu senelerle dolu bir ömrünüz olsun inş ...
:)
her doğum günümüzde bir ömür muhasebesi yapabilsek sizin gibi keşke :(