- 636 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
Gitmeler...
Ya oğul gelir önceden, ya da mektup kalpten gönülden.. Oldu olacak bırakacaktır biraz tasa-gam biraz keder.. Ölmesek de uyur yarı ölürüz, ya bir öpüşü olmadı gülüşü rüyada görürüz..
Kim ki düşer geceye sıcak süt kokusudur, olur hem soğuk su durusudur. Yar’dır yara olur da bunaltır, ana olur sonra inceden eze eze ferahlatır, hem yalancıdır hem inandırır.. Hani bebek çığlığıdır; caydırır, yeri gelmişken tükenmediyse göz pınarları adidir öylece ağlatır.. Elleri avuçları hep boşluğa kapanır, yoktur hüznünün sureti ki, karanlığa çarpar kanatır kanatır..
Kadife olmuyor insan her zaman, bak işte bulutlar yine dağıldı. Yazar derki; Susmalı, uğurlamamalı intiharları..
Herkes başka gider, böyle de
zor olur gitmeler. Giden gitmiştir...
YORUMLAR
Yalnızlığımız gecelere mi kaldı ki sadece ya da ana dediğimiz, yar dediğimiz, oğul dediğimiz gitmeyecek mi bir gün bırakıp da?...Yokluklarına alışmak ne kadar zor...Hâlâ ana elinden içilen bir bardak ılık sütün tadını hiç bir tatta bulamayız ve sevilenin sevgi ile öptüğü anı, hangi ana değişiriz ki... Oysa herşey düş gibi, göz açıp kapanası zaman dilimi gibi uyku .. Ölümden farkı ne? Uyurken neler oluyor bilen yok. Uyusak da hep unutsak acıları gömüp de...
serap hoca tarafından 3/28/2008 9:34:11 PM zamanında düzenlenmiştir.