aşk dilden dile
bi kaşık al nolur
çevremdeki herkez öldü aşklarından be arkadaşım ama çok garip hala yaşıyorlar . yada numara yapıyorlar belkide . yada benmi hep ciddiye alıyorum anlayamadım . eğer öyleyse Türkiye deki 14 - 18 yaş kızların sayısı bine düştü. hepsi ailesinden önce vatanından önce tanımadıkları biri için ölüyorlar . discovery ’ nin bu konularada değinmesi gerek çünkü sayıları gittikçe azalıyor .evcil olmamalarına rağmen söyledikleri şeyleri yapıyorlar ama bi tane şeyi oda şu ; "senin için herşeyimi veririm" ve gerçekten veriyorlar . evcil olmamalarına rağmen oldukça ince ve fedakar düşünüyorlar . bence dawınchi ’ nin şu bahsettiği şifreside bu . bence bu insanlar çözüldüğü zaman dünya daha iyi ve daha yaşanılacak bir yer olacak . bende hep düşünüyordum zombi filmleri neden bukadar fazla . e bu insanlardan özenip yapmışlar belli ki film yapımcıları bu kızlarımızın yüzü parçalanmış zannediyorlar bilmiyor çünkü makyaj olduğunu. herneyse oylesine bu konuyada değinmiş oldum . bunları yazarak marifetimi değil marifenizi göstermek istedim . eğer hala ilk çağlarda kaldıysanız ve beyniniz hala yürümeye çalışan bir bebek seviyesinde ise artık süt içmeyide bırakın çok geç :)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.