- 957 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
NOT DEFTERİ
Ok yaydan çıktı artık..Çanlar Bizim için çalıyor..Son zamanlarda yaşanan tehdit edici gelişmeler üzerine endişelerim daha fazla artmaya başladı..Toplum nereye gidiyor,nasıl bir yokoluşa doğru koşuyoruz??
Akp iktidarı ile toplum,ülke,ekonomi,insan hakları vb.konularda birlikte son on iki yılın en rezil zamanlarını yaşıyor.Özelleştirmeler,Din ibaresinin devlet kadrosunda ve eğitim sektöründe ön plana çıkması,basının ve aydınlarımızın susturulması,kendinden olmayana düşmanlık,okullarda ve devlet kamu ve kuruluşlarında Atatürkün silinmeye çalışılması,ulusal bayramların yasaklanması,üniversitelerde polis şiddetinin artması,ekonominin krize girmesi fakat yandaş medyta tarafından her şeyin güllük gülistanlık olarak gösterilmesii,son yıllarda gerek birebir yaşadığımız gerek ise farkında olduğumuz olgulardır.
Bazı şehirlerde alevilerin yoğun olarak yaşadığı yerlerde kapılarının işaretlenmesi,ve hala cem evlerinin bir ibadethane olarak görülmemesi ise sünni-islamcı bir anlayışa sahip olduğunun açıkça göstergesidir..
iktidar bu düşmanlığını topluma empoze etmeye çalışarak,halk arasında böyle bir ayıklama yapmaya çalışmakta ve yıllardan beri sürdürdüğü kendısınden olmayanı asımıle etme pılıtıkasını son hızıyla devam ettirmektedir.
Bir üniversite düşünün ki,eğitimin-bilimin üretildiği,aydınlanmanın ışıldaması gereken bir yer olması gerekirken,önceki gün madyadan duyduğumuza göre,Hizbullah taraftarları ve pkk sempazitanları arasında çatışma çıkıyor..Nedeni,Hizbullah taraftarlarının okul içindekı konferans salonunda etkınlık gerleştırmek ıstedığii....Sonuç olarak etkınlık gerçekleştırılıyor,zikirler çekiliyor,tekbirler getırılıyor.Kendini bilmez şarlatanlar kendinden geçiyor..Peki bütün bunlar olurken,bu okul güvenlık güçleri nerede,rektörü nerede???Bu etkınlıge nasıl ızın verebılıyor,neden izin veriyor,hangi maksatla sesini çıkartmıyorr?? İnsanın aklı almıyor gerçektenn...Adamlar elını kolunu sallaya sallaya gelıyor okula yapacaklarını yapıyorlar,propagandalarını bı güzel empoze edıpp,yıne dıngonun ahırı edasında çıkıp gıdıyorlar...Kımse de çıt yok,herkes gayet rahat..Yaşananlardan sonra ne okul rektörluğu ne Dıyarbakır valısı hıc bır açıklama geregınde bulunmuyor...Hayat kaldıgı yerden devam edıyor...Pardon ama bu neyın nesıdır,bız hangı ara bu duruma geldıkk??
Nasıl sındırebılıyoruz bunları,neden kımsenin sesi çıkmıyorr??
Ve son olarak bugün bır vıdeo ızledım,olay mısırda gecıyor,,mısırın göbegınde güpegunduz bır caddede hrıstıyan bır kadına dıncı mılıtanlarca tecavuz edılıyor...cadde kalabalık,onlarca ınsan gecıyor,gıdıyor..yıne kımsenın sesı çıkmıyor,sankı ucuz bır abd fılmının herhangıbı bır sahnesını ızlıyorlar gıbı bakıyorlara,yaşananlara,,o kadar uzaklarr olaydannn...
Artıkk kendımızeee gelelımm,ey ınsanlıkk..nereye gıdıyoruzz??
YORUMLAR
Öncelikle belirtmek isterimki düşuncelerimiz ve bu konudaki hissiyatlarimiz ayni,malesef bu sorulari hepimizin kendine sormasi gerekirken,bilincli insan olmanin erdemiyle ancak bu gibi yerlerde toplum nazarinda muhasebesini yapabiliyoruz,eminim yukarda deginmiş olduğunuz ciddi anlamda yaşadigimiz sorunlara halkin kendisi cevap verecektir,bu cesur yazinizdan dolayi sizi kutluyorum.