- 556 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
"Arena'da Bir Aslan (!)"
ARENA’DA BİR ASLAN (!)
“Yazsam mı,yazmasam mı?” diye çok düşündüm.İnce fikire daldım.Yazacağım işte.Başta can yoldaşım,hayat arkadaşım Fatma (Peruz) kızacak bana.Olsun.Kızarsa kızsın be yav...Bozulacak bana.Kendileri Galatasaraylı’dır.Ben de Fenerbahçeli.Ben bu yazıyı yazarken taraftar gözlüğünü çıkarıp bir kenara bırakıyorum.
Hayat arkadaşım bana bozulacak deyince şo mesele geldi hatırıma.Müsaadenizle anlatayım:Köyün birinde bir adam.Eşinin adı Hava.Hava Hanım evinde dediği dedik, çaldığı düdük.Adamcağız Hava Hanım’ın ağzına bakıyor.Ev hali.Bir gün karı koca konuşup monuşurken lafları karşılaşmış.Laf aramızda Hava kadın kocasına bir iki tokat vurmuş.Adamcağız da çekmiş kapıyı çıkmış evden.Gelmiş kahveye.Birkaç arkadaş oturuyorlar.Çelpeşenli bir gün.Bizimki usukmuş,konuşmuyor.Biri demiş ki:
“Hava da amma bozdu ha!..”
Bizim bağrı yanık irkilmiş:
“Hava bozuk olsa ne yazar? Vurduğu iki tokat değil mi?”
Ne yani Fatma’m bozulursa ben de kapıyı çekip çıkarım.Vurursa da iki tokat değil mi? Allah can sağlığı versin. (Aman ben ne yapıyorum.? Topraklar başıma.Bizim karizma yerle bir.Eyvahlar olsun!)
Ha ne diyorduk? “Arena’da bir aslan.” Fatih Terim. Mersin İdmanyurdu maçında öyle bir kükredi ki aman Allah buna can mı dayanır? “Arena’nın aslanı benim.”dedi. Hakemleri,TFF temsilcisini,yardımcılarını ve bir hanım basın temsilcisini iteleyip kakaladı.Esti yağdı.Bıraksalar hafazanallah parçalayacak.Ne ne...Ne oldu sana? Sen ki “İmparator” payesini taşıyorsun.Türk Futbolu’nun idolüsün.
Hakem yanlış karar verse bile ne bu şiddet bu celal? Krizi yönetmesi gereken bir konumdasın.Ortalığı teskin etmek sana düşer.Ama bu tutumunla yangına benzin bidonuyla müdahale etmektesin. Nitekim yardımcıların da senin peşinden tuttular tribünün yolunu.Ve “Oyun alanına giren iki seyirci de cesareti senden aldı. “ desem haksız mıyım?
Arena’nın aslanı Real Madrit maçında tam bir akil adamdı. Kenar yönetimi mükemmeldi.Tepkileri ölçülüydü.”İşte İmparator!” dedim. İki ayrı portre.İkisinin kahramanı da aynı isim.
Maç sonrası her iki takımın hocaları,futbolcuları sarmaş dolaş oldu.İşte futbol,işte spor bu.Futbolseverler bu tabloyu gönülden alkışladı.
Bir "İmparator" kolay olunmuyor.Ama "İmparator" kalmak da kolay değil galiba.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.