- 702 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
ALZAYMIR & 1 &
Yüreği çok yaşlı değildi ama beyni yaşlıydı tarifi yok tıranva geçiriyordu kuşkusuz ...
Belli saatlerde hatırlamama, algılamama, konuşamama gibi, sanki tekme tokat yemiş
kelimeler biran ..
Öyle acı ki yakınında’ki insanı başka şekilde görmek..
Yuhlandı bir vakit hayaller, aklına ne gelirse onu uygular ..
Bir gün gecenin üçüdür, apar topar kalkar, evinin yolunu tutar, uykusunda yaşadığı
tıranvadan uyandığında da yaşar ve krize girer.
İğnenin etkisi bile olmaz yansıtmak istediği şu ki ’’ BURASI BENİM DEĞİL ’’ cümlesi ...
NOT: BİRİNCİ BÖLÜM ................... DEVAM EDECEK...
YORUMLAR
Rabbim kimseyi düşürmesin bu amansız hastalığa..
Son yılların hızla artan hastalığı...
çaresi var ama kimse yapmıyor ,ve yapmak istemiyorlar,,çünkü baştan tedbir alınmıyor...Peygamberimizin hadi-i şeriflerini tam anlamıyla yaşasak veya
Mustafa Kemal Atatürk'ün dediğini uygulasak hiç kimse çok hastalıklara yakalanmaz ama çok zor..hep ihmal hep duydumduymazlık..
Tarihini ve kültürünü yitirmiş bir milletin geleceği tehlikededir.(..M.Kemal Atatatürk )
Tarih ve kültür deyince her şey kapsanır ..unun için uygulamak çok zor..
Tema olarak iyi bir tema terikler.saygılarımla
şaire şebnem örs
sizde tam anlamlı bir yorum yaptınız teşekkür ederim
Allah kimseye dert verip derman aratmasın rahatsız olanlara acil şifalar diliyorum sevgiler selamlar gönderiyorum sizede
şaire şebnem örs
hayatta en korktuğum şeydir beynimin yok olması gibi bir şeydir bu hastalık allah aklımızı almasın tek dileğim inşallah herkesi allah korusun tüm zor hastalıklardan herkes iyi olsun bizlerde içinde şebom iyi olalım hep inş allahın izniyle güzeldi şebom bu yazı sende çok önemli bilirim seni çok iyi anlarım ben bu yönde bilirsin...
şaire şebnem örs
şaire şebnem örs
Ne olacağımız belli değil bazen düşünmek lazım,yaşlılara hizmet etmekte bir ibadet.Tebrik ederim saygılarımla.
şaire şebnem örs
Bu hastalık ileri yaştakileri tehdit ediyor.
Okuduğum bir yazıda Alzhaimer riskini azaltmanın yolunun beyni aktif tutmak olduğunu yazıyordu.
Bu nedenle zeka testleri ve matematik, fizik, mühendislik v.s. problemlerini sürekli çözerim.
Buna rağmen bir gün seni hatırlayamazsam bana kırılma lütfen Kızım...
Bir öğretmenim var. Bayramlarda evine giderdik. Çok mutlu olurdu.
Ayrıca her önemli günde arayıp hatırını sorardım...
Ama son aradığımda beni hatırlamadığını gördüm:(
Böyle olmak istemem...
Yazının devamını bekleyeceğim.
şaire şebnem örs
superbaba
O da her bir hastalık gibi bir hastalık.
Ne yapabiliriz.
Allah'ın takdiri.
Çok üzüldüm. Buna benzer bir sorunu ben de bizzat sizin gibi babaannemde yaşadım ve annem o hayatını kaybedene kadar ona baktı, ayrıca yatağa da mahkumdu. Çocukluğumdan kalan üzücü anılar, sizinki gibi.
Sizi kalben anlıyorum. Allah tüm sevdiklerinizi bağışlasın sevgili Şebnem Hanım.En içten sevgilerimi gönderiyorum.
şaire şebnem örs
Zor bir hastalık ve iyi işlenmiş bir konu, kaleminize sağlık. Devamını bekliyorum. Sevgiler...