- 788 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YALAN DİL
YALAN DİL
Yalan söyleme hastalığına bulaşıp da ve durumun ciddiyetinden bihaber yaşayan o kadar çok insanımız var ki.
Hani derlerya insanlar konuşa konuşa anlaşırlar. Evet, konuşmanın ne derece önemli olduğunu hepimiz biliyoruz. Konuşmak bilmekte büyük bir nimet aslında. Bana konuşmayı bir kaç gün yasaklamış olsalar, naparım diye kara kara düşünürüm. Yani anlayacağınız konuşmaktan ve yazamaktan okumaktan zevk duyan bir insanım.
Çünkü iletişim kurmamızda bize öncülük yapar dilimiz yazada yazılarımız ruhumuza ayrı bir tatkadar yazmak yada bir şeyleri dosca paylaşmak tıpkı burada paylaşabilğim kısada olsa şiirler yada makaleler gibi oysaki tıpkı sanal alemin sanal kalemleri gibi.
Duygular ve hissiyatımızı onunla karşı tarafa aktarırız
Erkek olsun Kadınlar olsun sürekli olarak kendilerini yada diğer kadınlar ile kıyaslayıp, yeterli hissetmediklerinde de cezalandırıyorlar. Eğitim durumu ve ekonomik refah gibi kadın olarak bakmaksızın çoğunun kimliğiyle ile kavgalı ve bu yüzden de yalan söylemeye meyilli bir ruhla telefonun uçunda nasıl kelimeleri toparlarım diye kıvranıp durrlar bazen bazıları tıpkı bilen bilirgibi haniya derlerya kalb gözü acıksa hissedermiş onu işte öyle her ne kadar uzakta olsalar telefon ucu yakındaki gibi göstersede kalb hissi hislerin en güzeliymiş tıpkı aşkın dili gibi
Kadınlar hayal ettikleri yaşamı yaratmak ve süregelen hayatları hakkında daha iyi hissetmek için yalan söylüyor. Kendilerini başarılı, zayıf ya da ilişkilerinde yeterince mutlu hissetmiyorlar ve olmasını istedikleri gibi yansıtarak, öyleymiş gibi hissetmeye çalışıyorlar. Oysaki Yalan toplumu kemiren en önemli sosyal bir hastalık aynı zamanda. Son olarak derimki gel gülüm gel aşkım gel belalım vazgeç sen bu yalandan sen sen ol derim sevgilerimle uzaklardan uzaklara........
RIHTIM _34
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.