3.derece şehit
Şehitliğin dereceleri var ülkemizde mertebesi aynı ama derecesi farklı…!
Terör örgütü malum süreç dahilince silah bırakmayı hatta sınır dışına çıkmayı kabul etti-ya hani…
Yine dayanamadım dayanamamamın tek sebebi var oda askerliğimi güneydoğuda yapmış olmam operasyonu da olağanüstü hal durumunu da yaralanmayı da şehitliği de görmem belki..!
Sakız gibidir bu mesele uzadıkça uzar sündürmek istersen bayağı bir süner,hatta naylon poşet gibidir bu terör denen lanet doğada ancak 1-2 yıl da çözünür…
Iğdır’dan şehit haberi geldi önceki gün bugün 2 daha…ne olmuş var mı göreniniz yakından yada şahit olan medya ne derse o kamyon ile çarpışan devriye aracı mezar olmuş askerlerimize!
Hani şu bir ara gündemde idi yine kazara ölen intihar eden birbirini vuran asker sayısı militan kurşunu ile terörist ateşi ile ölen sayısından fazla imiş hani…trafik kazası ile hayatını kaybeden askerin kurşun ile vurulandan farkı vardır bu ülkede nitekim öyle de oluyor arayın sorun araştırın bakalım şehitlik derecesini…
Yanık vakaları gibi 1. Derece 2. Derece 3. Derece,hiçbir veryansın hiçbir öfke yok kaza ile gelen şehit haberlerine çünkü onlar 3. Derece şehit.
Olmaz be olmamalı süreç ti çözümdü öneriydi tasarıydı derken sapır sapır dökülen türk silahlı kuvvetleri ve askerlerine,
Durun bakalım daha önümüzde ki günler de daha çok gelir bu ve buna benzer şehit haberleri ve yine aynı etki tepki ile uğurlanırlar ahrete,ve üstlenen de olmayacak hatta olacak belki de bize ne arkadaş biz bıraktık silahı milahı yok alakası bizimle!
Ama ne demiş ünlü düşünür bir sözünde’’askerlik yan gelip yatma yeri değildir’’ölecekler elbette
A.B.-2013
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.