- 931 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
TEKERLEKLİ SANDALYE ..3...
Yılların verdiği acılarla mücadele eden kız birgün rahatsızlanır ..
Yatalak olur, annesinden son bir yudum su ister..
Annesi zaman geçmeden uzatır verir suyunu ...
Ve kız şunu mırıldanır;
_ ’’ Anne artık nefes alamıyorum, tek bir nefesim kaldı, onu da allah alsın kurtulayım ’’ der.
Annesi: Kızım öyle deme ne olur, beni de üzüyorsun iyi olacaksın ’’ der.
Odasında yatan kız tüple yaşar, o tüpü gördükçe daha çok üzülür ve artık umudunun kalmadığını anlar ...
Geç vakitti nazlı kız son nefesini verirken melek yüzünle ’’ acılar son buldu ’’ der ve hayata gözlerini yumar ...
Anne biran duraklar beklenen bir durumdu ama onca yıllara nazaran çok çekmesine rağmen canının yandığını hisseder..
Tabi ki hissedecek o bir ana, yavrusunu kim kaybetse işte böyle canı yanar ..
Tekerlekli sandalye’ ye mahkum olan kız daha 21 yaşındaydı ..
Ve, 21 yıl boyunca hep tekerlekli sandalye’ ye mahkum yaşadı ..
Hep bir umutla yaşadı ..
Tek umudu işte sevdiklerinin yanında olmasaydı ..
Verdiği son nefesinde melek yüzlünün acısını bedenine yaslanan masumiyettiydi ...
MEKANI CENNET OLSUN
NOT: 3’NCÜ BÖLÜMÜN SONUDUR..
04/04/2013
18:00/PERŞEMBE
YAZAN: ŞEBNEM ÖRS
YORUMLAR
Allah onu yanına almasaydı ama daha çok acı çekmeye devam edecekti ama birde bu yönden bakmak gerek kurtuldu o kız acılarından ona da yazık çünkü yaşarken acı çekmek daha kötü ızdıraplı olur insana....
söz: özlem demirkaya &*.*&
şaire şebnem örs
Canım Kızım:)))
Mekanı Cennet olsun...
Bir evladımı kaybettiğimi hissediyorum...
şaire şebnem örs
ama kurtuldu diyorum ...
teşekkür ederim..