- 706 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
TEKERLEKLİ SANDALYE ..2..
Ertesi sabah uyandığında okula gitmek için erken kalkar narin kız ..
Tekerlekli sandalyesine oturur ve saatin gelmesini bekler ..
Öyle usul usul mırıldanır kendince ...
__ ’’ Ah bir yürüyebilsem, nefes alış verişlerim bile artık değişiyor ,
yaşarken ölmek gibi birşey bu acılar ’’ der ...
Annesi: Hadi kızım zamanın geldi geç kalmayalım ’’ der.
Kız: Tamam gidelim o halde, anne; bugün çok ağrım var ..
Annesi: ’’ İlaçlarını iç kızım aman ha aksatma ’’ der.
Kız: Aksatmam anneciğim teşekkür ederim ...
NOT: 2’NCİ BÖLÜM ...... DEVAM EDECEK ....
YORUMLAR
Değerli Arkadaşım.
Tekerlekli Sandalya başlıklı yazınızın her iki bölümü de okudum. Bu yazılara yapılan yorumları ve sizin verdiğiniz cevapları okuyunca içimden bir şeyler koptu ve bir ikl,i satır yazarak sizinle bazı şeyleri paylaşmak istedim.
Ben Bir engelliyim...Sol bacağım çocuk felçlidir...Ancak bu engel bana engel olmadı. Okudum..Öğretmen oldum..Yurdumun dört bir tarafında tam yirmi sekiz sene bu vatana evlatlar yetiştirdim. Tabii ki benim engelim ile sizin kardeşinizin durumu bir değildi ama maalesef benim hikayem de sadece bu kadar değil...
1992 Senesinde üçüncü çocuğum ..Yunus'um dünyaya geldi...Bir iki ay sonra oğlumun kas hastası olduğunu öğrendik. Ayrıca sara hastası da...O konuşamıyor, kendi yemeğini yiyemiyor...Tuvalete gidemiyor...Sevincini ya da üzüntüsünü ancak gözlerinden anlayabiliyoruz...Yirmi bir yıldır bu böyle...Yani şu anda tam olarak sizin kardeşinizin bu fani dünyadan ayrıldığı yaşta...Bir taraftan onun gözünden bir damla yaş düştüğünde dünyası kararmak, öte taraftan '' Ey Allah'ım bu çocuğa artık çektirme, ya şifasını ver ya da al artık emanetini '' diye yalvarmak bir baba için ne demektir bunu çok iyi biliyorum.
Kardeşiniz için Yüce Rabbimden rahmet dilerken size de sabır ihsan etmesini niyaz ediyorum...Çoık çok acı içinde olduğunuzu biliyorum..Ama inanın bana o kurtuldu...Teselliniz bu olmalı bence.
Selam ve sevgilerimle...Allah'a emanet olun.
şaire şebnem örs
Çocuğunuza gelince allah şifa versin... evet dediğiniz gibi allah çektirmesin deriz ama evlat olunca bir başka oluyor... Teselli vermek tabi ki size düşer baba olduğunuz için onun acısını, sancısını daha iyi bilirsiniz..
Benim öz kardeşim değildi sadece yakınımdı... Ama kardeşim kadar çok severdim onu...
değerli sıcak yorumunuz için çok teşekkür ederim... Bugün son bölümünü yayınlayacağım.... Sizi üzdüysem çok özür dilerim...
Engeller bedendedir.
Duygular var kalplerde
Beden engel olsa da
Sevgi taşar sizlerde
Niceleri vardır ki
Bedende var engeli
Engelsize ders verir
İnsanlıktan örneği
Güzel bir yazıydı kızım. Kutluyorum...
şaire şebnem örs
* yaşama sarılmak için tek inanç bizi bize bağlayan Allah inancıdır *
söz: özlem demirkaya &*.*&
bu kız yürüyecek şebo en sonunda ben bunu hissettim yürekten =)
şaire şebnem örs
HAYIR DÜŞÜNDÜĞÜN GİBİ OLSA KEŞKE,
O NARİN KIZ ÖLÜYOR SONUNDA ... :((
şaire şebnem örs
şaire şebnem örs
şaire şebnem örs
Merak uyandıran, içli bir konu. Anlatım merak uyandırıyor. Kaleminize sağlık. Devamını bekliyorum. Selamlar...
şaire şebnem örs
YARIN ATACAĞIM.... VAROLUN EFENDİM..