- 13877 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
CANIM BABAANNEME
Merhaba Babaannem.Seni görmeyeli çok uzun zaman oldu.hiç unutamadım elimi tutuşunu beni çok özel bir şefkatle öpüşünü.Canım babaannem beni bıraktığın günü hiç unutamadım.Sabaha karşı halamın hıçkırık sesiyle uyanmak ne kadar acıydı bilemezsin.Yatağımdan kalktım karşımda bir kaç insan,o an kalp atışlarımı bir duysaydın titredim babaanne odana girmek istedim ama izin vermediler.Nasıl ağlıyordum illa ki göreceğim diye.Ben sabah seni öpmenin hayaliyle uyurken meğerse sen Azrail e canını teslim ediyormuşsun.Düşündükçe kahroldum babaannem.Ölümün beni çok sarstı kaç kez kabuslarda seni gördüm kefeninle, ilk kez senden çok korktum ağladım.
Şimdi büyüdüm babaanne.artık yetişkin oldum.Ama eksikliğini fazlasıyla hissediyorum.Biliyorum sen yanımda olsaydın hayat beni bu kadar yoramazdı. Sana tüm duygularımı açardım.Birlikte doğru kararlar verip emin adımlar atardım hayata.Ama yine de mutluyum bir oğlum var.Adını Harun koyduk.Anneliğe alışamadım henüz.Ama yine de güzel bir duygu olduğunu biliyorum.
Çok duygusal oldum babaannem.Bazen çocukluğum geliyor aklıma yanında uyuyuşum. yalnızken hep düşünüyorum şimdi ne yapar ne eder diye.Eskiden rüyama gelirdin sohbet ederdik sarılırdık.Özledim babaannem gel arada yanıma sana yine sarılmak o çocuksu kalbimi koynunda hissetmek istiyorum.CANIM BABAANNEM seni çok seviyorum.Seni hiç unutmadım babaannem hep aklımdasın. Dualar ediyorum sana inşallah cennetin en güzel yerindedir ruhun.Ha bu arada mezarına geleceğim.Seninle konuşmak iyi geliyor bana.Toprağına dokunmak çiçeklerine su vermek.Gözyaşlarımı tutamam ama sen üzülme ağlıyorum diye.Hala ağlaya biliyorsam bu seni sevdiğim en önemli kanıtıdır.Hoşça kal annem.
YORUMLAR
21 Kasım 2000...
Günlerden salı
Ve halen zihnimde bir hüzün çerçevesi asılı...
Hâsılı;
O günden sonra büyüyen
Çileler bilirim;
Sevgiler, Zorluklar ve
O gün on yaş birden büyüyen gözlüklü bir çocuk bilirim.
O çocuğun
Gemileri yakarak,
Gurbetle tanışmasını bir de...
Halil Gülşen tarafından 4/8/2013 1:11:06 AM zamanında düzenlenmiştir.