- 717 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kararı Verildi......
Zamanı geldiii..Bu bir gidiştir,dönüşü olmayan bir yere..Kapılardan çevrildik her defasında,ayaklar altına paspas olduk ve sürgüne gönderilen bir çocuk kadar kimsesizdik..Evet bizdik bir zamanlar,duvarlara sığmayan,caddelerde kaybolan,hep gölgesinden kaçann...Zaman aşımına uğrayan bu davanın avukatlığını kim yaptı?? Sıfırın bile bır değeri vardır matematiksel işlemde yanına bir sayı gelmesine gerek yok,sıfır sıfırdır işte olanca görkemıyle orada durur..Her ne kadar etkisiz elaman olarak görülse de..sıfır yanındaki rakam ile bir değer kazanır..
Hayat sana ne yaşattıysa yada ne aldıysa senden,seni sana bıraksın artık..Sen eksilen her yanını başka biriyle sararsın,bazen tuz niyetine işler ta derinine bazen melhem olur sarar yüreğinii..Parçalanmış bir hayatı yaşatma içinde artık,o derin ve karanlık dehlizlerinden çık,çık ta bak şu dışarıdaki dünyaya,dünya senden bağımsız dönüyor işte bak,gidenede dur demiyor,geleni de selamlamıyor.
Açılan davalar-kapanan davalarr..Bunun üzerine döner kavanoz dipli dünya,sorsanız herkes birbirinden alacaklı,herkes haklı ve masumm..Peki kimse dönüp kendine şöyle bır boy aynasından bakmayı niye denemiyor???
YORUMLAR
Değerli Arkadaşım
Dev aynasına bakmaktan boy aynasını unuttuk. Ondan olsa gerek kendimizi hep alacaklı görmemiz.
Selam ve saygılar.