- 417 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
YERİ GELDİĞİ ZAMAN
Bazen düşünmek gerekirdi sevginin;sevmenin anlamını.Bazense göz göze gelmenin ne demek olduğunu? Düşünmek istemek miydi bütün bunların hepsi yoksa sadece hissetmek mi? Bence her ikisi de önemliydi her şeyden önce: Düşünürken hissedebilmek ya da hissederken düşünebilmek. Son zamanlarda aklım çok karışmıştı bu iki duygu yüzünden. İnsanların hiç beklemediğiniz anda hayatınıza girmeye çalışması ve bunu sizden çekinmesi sonucu değişik yollara başvurarak yapması insanın her iki duyguyu yaşamasına neden olmaktadır. Bir insanla olan ilişkiniz belki de en doğal süreçlerde gerçekleşmelidir. Çünkü yapmacık bir ilişki üzerinden yürütülen yaşantılar ileri ki süreçlerde büyük sorunlar yaşanmasına ve yaşamanıza neden olabilir. İşte bende tam olarak bahsettiğim bu konu üzerinde kararsız kalmıştım. Birisini tam olarak unutmaya başladım derken hayatıma girmeye çalışan yeni biri karşısında anlaşılması güç duygular içinde kalmıştım. Ne olduğumu ne yapmam gerektiğini idrak edemez olmuştum.Duygularım basitleşmeye başlamış;hayallerim ulaşılmaz bir hal almıştı. Neydi? bu yaşadığım duygu; kararsızlık,sevgi,unutamama ya da ne bilim aşk mı? Böylesi karışık duyguları yaşamak belki zor ve bir o kadar anlamsızdı.Şunu hiçbir zaman unutmamak gerekir insan her duyguyu; yeri geldiği zaman yaşamalı,yeri geldiği zaman sevmeli,yeri geldiği zaman sevmesini bilmeli...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.