B E L L İ M İ O L U R
bir gün daha devrilecek az sonra,,
biraz sonra başka bir şey daha olur,,mu olur hani,,belli mi olur,
çok sonra başka bir şey,,derken geçer günler,
aylar,
mevsimler,
duvarda asılı takvimler,,
derkenn,,
yorulur zaman,
uykusu gelir,
uyur mu uyur,,akrebin üstünden teğetini geçerken yelkovann,,
bir an çukurunda kaybeder kendini,,
bulana ne alaaa,
olur mu olur,,belli mi olur,
bir gün bıkar şeytan,,
sıra kendine geldiğinde,,
vazgeçip günahından,
imana gelir,
gelir mi gelir,,belli mi olur,
derkenn,,
,,
nisan 00,42
YORUMLAR
Allah hayatı ve ölümü imtihan için yarattı. Bu bir ayet. Dolayısıyla tezini Mevla çürüttü. Ölseniz de öldürülseniz de Allah'ın huzuruna çıkarılacaksınız. diyor yine Mevla. yani demem o ki hayrı da şerri de yaşamak bizim elimizde.Kimimiz Mevlaya kimimiz şeytana kulluk etmekte.
Akil İnsanlar lazım bu Milleti aydınlatmaya. Hikmet Müslümanın kaybolmuş malıdır nerede bulsa alır der; Sevgili Peygamber.
Ak ve pak hiçbir kul bu denli temzilenemez, ama Rahmetim gazabımı geçti diyen bir Yaratıcının kulları olmak hepimiz için büyük bir avantaj. İnançlarını kat be kat artırmak için kalplerine güveni ve huzuru koyarım diyen Yine Allah. Bir adıma koşarak gelen Mevla sevilmeye nede layık. Yani demem o ki zor değil. Hayrın hesabı hemen yazılıyor şer bekletiliyor olur da kul tövbe eder diye. sen istersen o dediğin dondurmayı :) ye. ben yaşamaktan yanayım.
Gelelim abla meselesine istersen teyze de bu senin ne kadar nezaket sahibi olduğunu gösterir. Ayrıca olgun olmak tam da bana göre. :)
Vurguyu gizeme yapmıştım işine gelmedi zannımca, neyse üstelemenin hiçbir zaman yararı olmamış ki ben yapınca olsun. ben söyledim düşünmesi senden olsun. :) Allah yar ve yardımcın olsun.
Derken güne ne sığdırdık bir bakalım istersen.
Öyle ya gün gidiyor hesabı dürmek gerek hemi ne dersin gizemli kardeş.