- 977 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ACITAN DÜŞLER
Merhaba dostlar, merhaba her biri ayrı güzel olan insanların yaşadığı dünyam. Düşlerdeyim bu aralar. Ulaşılmaz kıldığım, yaşanmamış zaman dilimlerine gömdüğüm, sarıp sarmaladığım, gönlümün en derinindeki kapıları açtığım, yollarına güller serdiğim acıttan düşlerimle uğraştayım bu aralar.
Tuttuğum ellerin beni bıraktığı derin çukurlardan kaldırıyorum başımı yıldızlara. Yine ordalar, gülümseyerek parıldıyorlar bana. Yalan gülümsemelerin yansıdığı aynalardan kurtuluyorum, parıldayan yıldızların ışıltısında. Yalnızlık sahneleri hazırlıyorum ruhuma. Onca kalabalığın arasında görünmüyorum insanlara. Yürüdüğüm yolları, caddeleri boşaltıyorum bilinç altımda. Boş bedenimi salıyorum onların arasına, boş kalabalığın tam ortasına. En iyi dostumla kalıyorum baş başa, yalnızlığımla. Evet, yalnızlığa ihtiyacım var bu aralar ama umutsuz olmayanına. Niye mi ? çünkü yalansız çünkü çıkarsız insanın kendine olan yolculuğudur yalnızlık. İnsan önce kendini tanımalıdır. önce kendi içinde başı dik olmalıdır. Yalnızlığından korkan insan kendi gerçeklerinden korkar. korkularıyla beraber sıyrılır hayattan. Boşaltır ruhunu bedeninden, yaşadığını sanarak, ölü düşler avuçlarında öyle dolaşır hayatta. Yalnızlığımdan, en derinimden bakıyorum hayatıma.
Evet, acıtan düşler kurdum, yaralayan hayaller. Kimler duyacak içimdeki bu sesi, kim anlayacak aşk denen bu gerçeği. Korkma aşk hiç kimse gem vuramayacak sana. Bırak yıksınlar yine beni, yüzüncü defa. Sen oldukça düşlerimde aşk, yüz birinci kez kalkarım ayağa. Ne kadar vururlarsa vursunlar, en keskin hançeri saplasınlar yüreğime. Ben ölmem düşler sen olduğun sürece bende. İnsanlar düşleri kadar yaşar. Düşleri öldüğü zaman okunur selalar. Biliyorum, bütün dünya sen olacaksın yine, zamanı geldiğinde. Yağmurlar seni anlatacak. Sabahın ilk ışıkları, doğan güneş bile sen, sen olacaksın aşk. Sanki beraber dünyaya gelmişiz gibi, sanki yüzyıllık bir maziymişiz gibi anlatacağız bütün aleme seni. Bırak doldursun gözyaşlarım gamzelerimi. Ben yüzdürürüm o sularda aşk yelkenlerini. Sakın ama sakın dostlar acıtsa bile öldürmeyin düşlerinizi.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.