- 949 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
Ben Akil insanım
Akil insanlar arasına beni seçmedikleri için gerçekten de çok ama çok üzgünüm..
Facemde yazdığım bir yazıda bunu açıkça korkmadan dile getirdim..Yazının sonunu “Ben onlara küstüm “diye bitirdim;ama inanmasınlar ben barışmaya hazırım.Beni de akil insanlar arasına seçsinler…Onlar ,bizim apartmandaki Esma komşuyu tanımıyorlar…yapılan her iyi olayı mahveder..,aslında Esma ‘ yı bu akil insanlar süreci aşamasında ergenokoncu diye içeri atsınlar ki iyi niyet elçilerine çamur atması engellensin..Bir de Fadime abla var onu da içeri atsınlar…Fadime abla Esma dan beter…
Akil insanlar gurubunun ne yapacağını anlamış değilim..ya da neyi nasıl başaracaklarını bilmek gerçekten de çok ama çok zor..
Akil insanlar gurubu toplum içinden kendiliğince ortaya çıkar ve asla seçilmezler..
Düşünsenize Fransız ihtilalini yapmak için kral ve kraliçenin halkın içinden akil insanlar seçtiğini..Kim bilir beklide insanları seçmişler ve “hadi ihtilal yapın” demişlerdir.Olur mu ? olur..
Akil insanların bir şeyler yapacağını ,hiç ama hiç sanmıyorum..bu mümkün değil. Barış ruhunu halkın anlaması,hissetmesi lazım..
Bende bu kuyruk yarası,sende bu evlat acısı olduktan sonra.. başka nedir…nasıl olur..
İstedikleri kadar akil insanlar seçsinler,istedikleri kadar yeni anayasa yapsınlar hiçbir şey değişmeyecektir…bu bence mümkün değil…yapılanlar sadece kağıt üzerinde kalacaktır…
Gönül ister ki bu dava bitsin ve analar ağlamasın…
Gönül ister ki,bu topraklar üzerinde kardeş kardeşin kanını akıtmaktan vaz geçsin
Gönül ister ki,Bu topraklarda yaşayan insanlar bir birlerine karşı hoşgörülü,anlayışlı. ve sevgi dolu olsun..
Çok sesli bir ulus olmamızın,renklerinin güzelliğini fark ettiğimizde ,ancak bu sorun düzelir..
Hiç kimseyi ötekileştirmeden, tek bir yumruk olabilirsek bu sorun çözülür..
Hadi hayırlısı..bekleyelim görelim…inşallah diyelim…
YORUMLAR
Gönül ister ki bu dava bitsin ve analar ağlamasın… demişsiniz mısralarınız da
sizin hiç sıra arkadaşınız ve amca oğlunuz şehit oldu mu? eğer ki yıllardır bu devletin askerine polisine doktor öğretmen hemşiresine kurşun sıkmış ve anaları ağlatmış üç beş çapulcu ile baş edemeyecek ise bir devlet yok olsun gitsin... barış karşıtı değiliz ama vatan hainlerini affetmek... karnı aç beş parasız bir ekmek boğazına sokabilmek için bir ekmek çalan hırsızı affedelim... eğer birileri seçecekse bu akil denen satılmışları ...satın alınmış zaten kime ne anlatsın...
gerçekleri anlamak ya da anlatmak için akil olmaya gerek yok, her şey sadece inanç meselesi madde değil...gerisi hikaye
saygı sevgi ve selamlarımla...
sareyaprak
ben zaten artık akıl tutulması yaşıyorum...
benim aklım ben de değil...
Allah sonumuzu hayır etsin...
Saygı,sevgi ve selamlarımla...
bindik bir alamete gidiyoh kıyamete...diyordu karaca....sonumuz hayıra gele teşekkürler usta
sareyaprak
okuduğunuz için ben teşekkür ederim..
saygılar...
efendim sizşimdiden karara varmışsınız kimi ne yapacağınızı apartmandan başlamışsınız işe esma ablayla fadime abla duymasınlar yoksa seni o apartmandan başka apartmana mecburi geçiş yaptırırlar bu akıllı adamlar çok şeyler yapacaklar bir nevi insanları kandıracaklar aponun ne kadar iyi birisi olduğunu ancak bazı kişiler tarafından kötü tanıtıldığını anlatacaklar tebessüm de ettidiniz ayrıca kutlarım kaleminizi saygılarımla selamlar
sareyaprak
Malum toplantılara katılıyorlar..işte orada anlatılanları öğreniyorlar ve öğretenlerin yılmaz savunmacılığını yapıyorlar..o nedenle benden yana hiç sorun yok..
Sayglar...
Âkil insanlar ne mi yapacak?
hani şu bölünme anayasası ve bölücübaşının talimatları halka duyurulacak ya...
Şimdi bunu yapacak olanlara çürük yumurta ve domates yağmuru olabilir.
İşte bunlara hedef seçilmiş kişiler...
Ne âkiliymiş bunlar?
Zerre kadar kendi akıllarını kullanacaklar mı?
yalnızca ellerine verilen metni okutyacaklar.
ne zamandan beri okuma yazma öğrenmek akla ölçü oluyor.
Biz onu ilkokul 1 de öğrendik.
sareyaprak
Dilerim papağan olmazlar...
Saygılar...
etkili güzel bir yazı.güncel olduğu kadar önemli bir konu.
Aslında Bu insanların yapabileceği şeyler var elbette.İktidar akıllı davranarak, bu çözümün sonucunda çıkabilecek bazı olumsuz gelişmeleri üzerinden atmak istiyor.
Madem meclis var onları biz seçtik onlar halletsin efendim.
On yıldır nice kanun çıktı meclisten bunu damı yapamıyorlar...
işin özü Bu ülke dünyanın merkezinde durdukça bizim sorunlarımız hiç bitmez..Atalarımız bize dünyanın merkezini,medeniyetlerin beşiğini Vatan olarak bıraktılar ve bin yıldır bu topraklarda kan hiç durmadı. Sanmayın iç savaş oldu. Anadolu insanları Selçuklu ve Osmanlı döneminde Vatan Din Bayrak adına sürekli savaşlara gittiler. Anadolu fakir yoksul ve bakımsız kaldı.gayri müslimler her daim zengin oldular.
şimdi bir barış umudu var denilmekte ya! Türklerin Kürtlerle veya diğer etnik kökenden gelenlerle hiç bir sorunu olmadı olamazda.Ülke barış içindeydi.peki Türkler mi olayları başlattı.Asla ve kat-a.Kürt milliyetçiliği gemi azıya aldı, ardında Avrupa ve ABD, tıpkı ermeni Taşnak çeteleri gibi, Devlete karşı ayaklandılar. Şimdi suçlu Türk'ler mi oldu. Bu ülkenin her yanında kaç milyon güney doğulu vatanda yaşamakta.Kimliğini soran mı var.
devlette her kademede görev aldılar.Neden diye soran mı var.Ülkemin pek çok zengini güney doğulu,parasına el koyan mı var. Ama niyet şu bu değil.Resim büyük oyunu oynatan kancık.
Ben asla barış olacağına inanmıyorum çünkü karşı tarafın dosyasında, gizli ajandasında ayrı bir Devlet olma bilinci var. Eğer biz vatan coğrafyasında ayrı bir Devletin doğacağına ses çıkarmazsak mesele yok. Ya çıkarırsak işte o zaman barış asla gelmez.
Ancak Orta doğuda yeniden yapılanma var.İşin mimarı A:B:D: sanırım İsrailin orta doğuda sıkışık halini giderecek bir oluşum Büyük Kürdistan oluşturulmaya çalışılacak ve okyanus ötesi güçler bunu eninde sonunda yapmak isteyecek.Karşı çıkan güçler her daim ezilmeye mahkum olacak.Ama diyorum ki yaratıcı bu Millete bir Atatürk gönderdi.neden ikincisi de gelmesin...
uzun oldu kusura kalmayın.
sareyaprak
Cumhuriyet tarihimizde de basit gibi görünen,oysa çok önemli olan hatalar yapılmıştır...
Hataları anlamamaları hiç bir hükümetin mümkün değildi...
Ne diyeyem..nasıl bu işin içinden çıkılır çok zor...
Saygılar...
Allah iyiliğini versin emi:))))
Seni seçselerdi tek başına hallederdin tüm sorunları onuda biliyorum...
Akil insanların hangisinin bu vatan için bir faydası olmuş ki. Şimdide olsun.
Barışı istemeyen, anaların gözyaşlarının dinmesini istemeyen bir allahın kulu yokturdur herhalde. Amaaaaaaaaaaaaaaaa Kardeşi kardeşe öldürttürenlerin, bebelerin zalimce canlarına kıyanların aklanıp paklanıp karşımıza çıkmasına karşıyım. Kim ne haksızlık yaptıysa cezasını çekmeli. Aklı başında insanlar kardeşçe yaşamaya çalışıyor zaten.
Başımızda ki belalar parsel parsel satmışken vatanı, yapmam dediklerini gözümüze soka soka yaparken çokta umrunda sanki. Onların tuzu kuru.
Çok konuşmuşum susayım bari:))))
Sevgilerimle canım...
sareyaprak
Akil insanlar gurubunun hiç bir şey yapamayacağı ortada.belli zaten.
Lakin yürekleri evlat acısı içinde yanan insanların acısını dindirmek bu kadar basit olmamalı...ateş düştüğü yeri yakar...bir şehit annesinin neler yaşadığını,hissettiğini anlamak hissetmek mümkün mü sence...Bizler yatıp uyuyoruz..o anne mezardaki evladını düşünüyor ağlıyor...uyuyamıyor...
Elbette daha fazla şehit kanı dökülmesin isteriz.
lakin suçluları aklamak,çözüm olmamalı diye düşünüyorum..
Kürt analarıTürk anaları acı aynı acı,evlatları birbirlerine düşürüp..kırdıranlar kimlerse bence onlar cezalarını çekmeli...Onlar bulunmalı..yoksa sadece havanda su döveriz.Bizim medyada gördüklerimizin ardında kimler var...?biliyoruz da bimiyoruz...
Sorun çok büyük..
Sevgimle...
Değerli arkadaşım.
Bu akil adamların hangi sorunu nasıl çözeceklerini zaman gösterecektir...Aslında çok da yanlış olmayan bir üşünce ama iyi niyetli olsaydı keşke..Ben o iyi niyeti göremiyorum maalesef. Çüğnkü bu akil insanların bazısı dün yv kanallarının birindeydi...Dinledim onları...Yapmaya çalıştıkları şey pkk veAbdullah Öcalan'ı ibra etmeye , yani aklamaya çalışmaktan başka bir şey değil...Çok yakında ''Abdullah Öcalan bir Evliyaullahtır'' derlerse hiç şaşırmayacağım. Yoksa toplumlar üzerinde etkilioacak ve bu kan artık dursun dediği anda kanın durmasında etkili olabilecek insan oldukça fazla bu ülkede...
Bence mesela o akil insanlar içinde bir kaç şehit anası ya da babası olmalıydı...Teröristle mücadele eden komutanlardan olmalıydı...Karşı taraf üzerinde de etkili olabilecek bir Kemal Burkay olmalıydı, Şİvan Perver olmalıydı mesela...Kemal Burkay yok..Neden? Çünkü o da kürt sorunu demekle birliktepkk ve apo yu tanımaz...Şivan Perver apo tarafından dışlanmıştır...Yani apo aleyhine fikir beyan edecek insan istenmiyor orada. Olay bu...
Selam ve sevgilerimle.
Fazilet Bayraktar (M-Kiba
YAZIKKKKKKKK:(
sareyaprak
Aslında bu konu ile ilgili söylenecek yazılacak çok şey var..
En iyisi tarihe bırakmak tarih onu nasıl olsa bir şekilde çözecek...
Yakında barış güvercinimiz göklerde uçacak...:))))))
Bakalım kimin başına düşecek :))))))
Ne diyeyim hocam,ne diyeyim..yoruldum artık bu memlekette yaşamaktan...
Çok teşekkürler..
sevgimle...
AKİLLİLER ,AKİLLİ OLUYORMUŞ :))
O YÜZDEN ORADALARMIŞ .
İL İL GEZECEKLER
NE HALT EDECEKLERSE ,
ANLAMADIM GİTTİ
MEMLEKET MESELESİ BİTTİ
TÜRKİYE AKİLLİDEN GEÇİLMİYCEKMİŞ
ONLARIN GÖZÜNDE BİZLER AHMAK
ONLAR AKİLLİ..............BENDE TAKTİM BUNA
DUYARLI YÜREĞİNİZE SAYGILAR
sareyaprak
sevgimle...
sami biberoğulları
Fazilet Bayraktar (M-Kiba
Selaaaaammmmmmm...
Sen de mi taktın bu akil insan konusuna...
Yorum hemen gelecek az bekle...