- 982 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SEVMEK GÜZELİDİR
Sevmek güzeldir. Hiç sevdin mi korkuyu, öfkeyi, acıyı, mutsuzluğu, kararsızlığı, karanlıklar içerisinde kaybolup giden sevgiyi? Ben sevdim. Korkuyorum karanlıktan, karanlıklar içerisinde aynada yüzleşirken gördüğüm şeytansı gözlerle, bana bakan öfke dolu cesaretiyle, acımasız yüreğiyle.
Bedenim işkenceye maruz kalmış yara bere içinde. Sırtımda kollarımda, bacaklarımda derin yarıklar parça parça kopmuş etler. Basmış yaralarıma avuç avuç tuz,
Acırım acımasızlığın içerisinde yok olup giden gözlere.
Anlamaz, taştır gönlünden parça parça dökülen kumlar.
Sevmek güzeldir; hayatı doludizgin yaşamak, olduğu gibi kabullenmek. Hatalar yapmak ve her yaptığın hatada kendini bulmak özür dilemek, geleceğe umutla bakmak. Sen hiç hata yaptın mı? Ben yaptım; ama hiç biri beni yıldırmadı aksine olgunlaştırdı.
Sudur gönlümden dökülen sevgiler,
Her damlası ayrı bir gam ayrı bir keder,
Anlayanım gönlüme çare olmaz, vurulur zincirlere.
Bir damla bir damla gözyaşı daha,
Dökülür her parçası ayrı yollara.
Sevmek güzeldir; karşılığını aldığın aşkın tadını çıkarmak. Papatyadan fal bakmak. Gece yarısını dört geçe bulutları engel saymadan yıldızlardan kolye yapmak, parlamak. Aşkın verdiği coşkuyla mutlu olmak, heyecanlanmak. Sen hiç heyecanlandın mı hayatında?
Ben heyecaclandım. Sevgidir sevgisizliğin içerisinde yüzleşirken gönlünde açılan yara, karşılaştığın bakışlar, anlamını veremediğim hisler...
Sevmek güzeldir; her ne pahasına olursa olsun. Bir gün sende karşılaşırsan, sende tadarsan korkuyu, öfkeyi, acıyı, mutsuzluğu, kararsızlığı anlamını vermezsin o zamanın içerisinde. Sevmek güzeldir; bazı şeyleri açıklayamasanda gözler kalbin aynasıdır, sen konuşmasanda, konuşamasanda onlar konuşmaya çalışır.
Sevmek güzeldir; dağları aşıp engin denizlere yol almak, bilmediğin tanımadığın yerleri keşfetmek, canlanmak. Sen hiç tanımadığın insanlarla aynı ortamda bulundun mu? Ben bulundum. Saygıyı, görgüsüzlüğü, hoşgörüyü, cömertliği, savunmayı, hırslı olmayı, sabırlı olmayı, üstün olmayı, kıskançlığı, sevgiyi öğretirler. Kimisi iyi kimisi kötü dümeninde sen belirlersin rotanı.
Sevmek güzeldir; yaşayabildiğin kadar yaşamak, mutlu olabildiğin kadar mutlu olmak, direnmek, güçlü olmak.
Sen hiç güçlü oldun mu?
Elinde kalan bir dilim sevgiyi verdin mi?
Hiç acımasız, sert, beklenmeyecek kadar hırçın ve insafsız oldun mu?
Avuçlarında kalan bir yudum sevgi için direndin mi? Bana sevmek güzeldir deme, sen başlat ki ben devamını getireyim kayıtsız şartsız...
Sevmek güzeldir; menffatsiz, karşılıksız güzel sözler duymak. Hayat herşeyerağmen yaşamak yaşatmaktır. Sen hiç gönlündeki sevgi pınarcığını, çağlar cağlar akan suları, beyaz gülleri, kurumuş yaprakları yaşattın mı?
Sevmek güzeldir; geriye dönmek, affetmek, boşluğa, sonsuzluğa bağırmak demektir. Aşk ve aşk susmak demektir. Konuşmadan ve sessiz. Aşk ağlamak demektir, gözyaşlarının arkasına sığınmak, yalnızlığın içerisinde yok olmak. Anlamsız sorularla karşılaşmak. Aşk kimi zaman öfkelenmek demektir. Ulaşamadığın sevgiye haykırmak. Gözünden dökülen pırlantalarla canlanır hayat.
Sevmek güzeldir eğer acı çekiyorsan
Sevmek güzeldir eğer mutlu oluyorsan
Sevmek güzeldir eğer yaşatabiliyorsan aşkını
Sevmek güzeldir eğer yaşayabiliyorsan aşkımı
Sevmek güzeldir eğer sevebilmesini bilir sevgiyi bulursan. Anladıysan ve yaşayabildiysen gözlerime bak anlamını sen çılar..
Sevmek güzel midir?
Sevgiyi yaşamak, sevgiyi yaşatabilmek, şu küçüçük dünyayı, bulutları, yağmurları, yıdızları, rüzgârı, denizleri sevgi dolu yüregine, küçücük ellerinle sığdıra bilmkmidir?
Heyecanlanmak, ağlamak mıdır?
Yaşatmak, yaşamak mıdır?
Herşeyerağmen, herşeye diyebileceğin en güzel cümle sevmek güzeldir olsun; eğer inanıyorsan...
(DENEMEdir)