- 595 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
2013, BİR BAHAR AKŞAMI ŞİİR DİNLETİSİ / Hikmet OKUYAR
2013 BİR BAHAR AKŞAMI ŞİİR DİNLETİSİ / Hikmet OKUYAR
’’ KÜLTÜRÜN TEMELİ şiir, ŞİİRE SEVGİ - ŞAİRE SAYGI ve ŞİİR YORUMCULARI ile ŞİİR KİTAPLARINA daha çok ilgi; SANATA DEĞER..
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı ’’
Özdeyişi, her geçen gün daha iyi algılansın; şiir dersleri, şiir saatleri, şiir sohbetleri, şiir günleri şiir geceleri ve özellikle de....2013 BİZİM YÖRE BİR BAHAR AKŞAMI ŞİİR DİNLETİSİ Etkinlikleri; Okul Müdürleri, Belde İlçe ve il Milli Eğitim Müdürleri ile ’’ Şiir ’’ amaçlı faliyetletleri olan derneklerce ve birliklerce düzenli olarak tertiplensin dileklerimizle çok mesaj yayınladık..
Okullarımızdaki özel yetenekli öğrencilerimiz ile öğretmenlerimiz bir adım öne çıkarılarak değerlendirilsin teşvik edilsin ve veliler ile şiir dünyasına daha iyi tanıtılsın istedik..
Sayın Prof. Dr. Nejat Birinci müsteşarlığı zamanında yayınlanan genelgelere uygun olarak özel yetenekli şiir yorumcusu öğrencilerimiz ve öğretmenlerimiz daha çok farkedilsin iddiamızla; beldelerdeki ilçelerdeki illerdeki şiir etkinlikleri proğramlarını izlemeye başladık..
Geçtiğimiz yıllarda bazı yöneticiler, hiçbir mantığa sığmadığı halde; hükümet karşıtı takıntılı tavırlarla özel yetenekili öğrencilerimizden ve öğretmenlerimizden şiirsel beklentilerimize engel oldular..En basit en masrafsız en muhteşem bir projeyi uygulamadılar..
14 Mart - 13 Haziran 2013 tarihleri arasında gerçekleştirilmesi istediğimiz 2013 Bir Bahar Akşamı Şiir Dinletisi etkinliklerini bu sene bakalım hangi beldeler, ilçeler ve iller gerçekleştirecek ?
Şiir yüklü duygularla bekliyoruz..
Bakacağız
Göreceğiz..
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı
............
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.