hoşçakal
ne yaparsak yapalım olmuyor bazen..batmış bir gemiyi tekrar suyun üstünde tutmak ne kadar imkansızsa olmayan bir aşkı yaşamaya çalışmak okadar imkansız..
kıskıvrak yakalandığımız suskunlukların boğazımıza düğümlenip bizi boğmaları an meselesi..
uzun bir yolu birlikte yürümeye çalışan iki kahramandık biz..
yanyana göründüğümüz zamanlarda bile aramızdaki uçurumları saklamak için olağan dışı bir çaba sarfeden iki zavallı kahraman..kendi uygarlığımızda bir başkasının hüküm sürdüğünü inkar edip birbirimize sözüm ona hükümdarlık bahşeden iki yenik kumandan..
sözlerin ve kelimelerin yetersizliğinde sessizliklerimizde birbirimizi ağırlayan iki emanet yüreğin iki arsız misafiri..
hadi git dediğin anlarda yakana yapışıp gitmem diyen bir yüzsüz aşıktım ben..
sen..
gel dedikçe benden öteye bir kulaç daha atan kaçak şovalye..
bizden öteye bir pencerede sadece seni yaşayan ve gerçeğinin yerine koyduğun yalanlarda ikimizide avutan çaresizliğimin tek çaresi..
şimdi ne bir kelime kalmış satırlara düşecek nede bir söz dilimizde debelenecek..
herşeyden yoksun seni sana emanet ederken ben söylenmemiş bütün sözleri ateşe veriyor yüreğim..gelmeyen bütün baharlara kar yağdırıyor..
yarım kalmışlıklarda tamamlayabiliz sandığımız ama gücümüzün yetmediği herşey helal ediyor hakkını bize..
o uzun yolda aramızdaki en büyük uçuruma düştüm şimdi ben..
düşerken çarptığım her kayada tutunamadığım ellerin okşadı yüreğimi..
benden bukadar yol arkadaşım..sen geri durma yolundan..
yolcu yolunda gerek..
biliyorum ki gözlerin değmeyecek yazdıklarıma..ve biliyorumki ben bundan sonra hiçbir yazıda seni anlatmayacağım..
hoşçakal sevdiğim..
hoşçakalalım artık!!
YORUMLAR
Seni ararken
kendimi kaybetmekten yoruldum
buldugumu zannettigimde
kendimden ayri düstüm
bu garip bir veda olacak
cünkü aslinda hep icimdesin
ne kadar uzaga gitsem de
gittigim her yerde benimlesin
söylenecek söz yok
gidiyorum ben
hoscakal hoscakal hoscakal hoscakal..!
ben bir kisrak gibi
gelmisim dünyaya
sahlanip kosmak icimde var
hoscakal
biraz su biraz yesillik
her yer benim evimdir
tasirim dünyayi sirtimda
her dil benim dilimdir
ama söylenecek söz yok
gidiyorum ben
hoscakal hoscakal hoscakal hoscakal
ben bir kisrak gibi
gelmisim dünyaya
sahlanip gitmek icimde var
hoscakal....!!
güzel bir anlatımdı yüreğinize sağlık..
okurken şebnem ferah geldi aklıma..bu yazıya bu yakışır dedim..