- 567 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
hülya'ma herşey feda!!!!!!!!
oturuyoruz bir arkadaşın dükkanında...bir bey geldi alışveriş etmeye,kıyafet almaya...elinde bir liste...istenilenleri seçip bir kenara koyuyor...sakaryalıymış..izmire çalışmaya gelmiş...perşembeye memleketine gidecek,o yüzden evdekilerin verdiği siparişleri alıyormuş...arada telefonla da soruyor birşeyler...o doğrultu da seçiyor...arada bize de çay söylüyor,lütfen için diyor...konuşuyoruz bu arada...bu kadar kıyafeti ne yapacaksınız diyorum...bir sürü aldınız...sevdiklerime aldım diyor...iyi güzel birşey...hediye almak tabii...yalnız dikkatimi birşey çekiyor...aldıklarını iki ayrı paket yaptırıyor...bir pakette herkesin ailesine alacağı türden hediyeler...diğeri ise bir garip...fantazi gecelikler,seksi kıyafetler...kırmızı gecelikler...bunlar kime diyorum...hülya’ma diyor...canım feda ona...öl desin,hemen öleyim...sanırım sevgilisi...yoksa o tür kıyafetleri niye alsın ki adam...adam 45-50 yaşlarında...üniversite de öğrenci hülya’m diyor...ben bakıyorum ona...ne isterse alırım diyor...bu arada da aman ha sakın paketleri karıştırma diyor satıcıya...evdekilere ne derim sonra...alacağı kıyafetletlere telefon trafiğine göre ekleniyor birşeyler...
her ay gidiyordum sakarya’ya...dayanamıyorum artık...iki hafta da bir gideceğim bundan sonra diyor...gidersin tabiii...bulmuşsun kızın yaşında bir sevgili...buralara gelmen bile hata...
candan emirsoy
2.4.2013
salı
saat 00.19
izmir