- 880 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
UMUDA YOLCULUK
Küçük bir dünyam fakat hayellerime sığdırdığım umutlarım var.
Küçük bir kalbim fakat kocaman sevgim var.
Hayellerim umutlarımla, dünyam hayatımla,kalbimse sevgimle büyüyor.
Umut insanları hayata bağlayan,var olmamızı sağlayan,hayatta saip olduğumuz en değerli duygudur.Yaşama nedenimiz,yapacaklarımız,yarınlarımızdır.Bazen her umudunuz gerçekleşmeyebilir.umutlarınızı yorgun düşürmeden yeni umutlarınızın peşinden gitmelisiniz.Yılmadan ,usanmadan.insan dünyaya içinde yaşama umuduyla gelir.
Umudun öyküsünü bilirmisiniz?.Pandoranın kutusunn açılmasıyla başlar herşey..Yunan mitolojisindeki baştanrı Zeus pandora’ya can verdikten sonra onun eline bir kutu verir ve epimetheus’a gönderir.Pandoramanın çekiciliğine karşı koyamaz ve evlenirler.O kutunun içinde kötülük vardır.Yeryüzüne bütün kötülükler pandora ile birlikte bu kutuyla gönderilmiştir.Tek yapılmaması gereken kutunun açılmamasıdır.Pandora bu kutunun içindekini merak eder ve açar. kutu açılınca ne kadar kötülük,dert,kıskançlık,kin,nefret, hastalık,açlık,yaşlılık,delilik varsa yeryüzüne yayılır.Pandora kutunun kapağını kapatmak istesede oldukça geç kalmıştır,artık yeryüzü bu kötülüklerle ve olumsuzluklarla çevrelenmiştir.Buna rağmen pandora, kutunun kapağını son hamleyle kapatır.Kutunun içinde kalan ise insanları bu kadar olumsuzluklara rağmen avutan,insanlığın ilacı olan umut’tur.umut ışığımızdır.Yüremeye çalıştığım yolda karanlıklar varsa aydınlatmak olmuştur hedefim.Bazen kendi yolunu aydınlattığını düşündüğünüzde,aslında yolu karanlıktan geçen birininde yolunu aydınlatmış olabilirsiniz.Ben ufacık şeylerle bile olsa başkalarının da hayatına katkıda bulunmayı seviyorum.Bugün birini mutlu etmek yarın bana mutluluk olarak geri dönücektir.Bu yüzden hayeller büyür, umutlar çoğalır ,sevgiler artar... tıpkı benim umutlarımın gerçekleşmesi gibi.
Hep inandığımız birşey vardır.hiç birşey sıradan değildir.Çünkü hayat gerçekten sürprizlerle dolu.Kader dediğimiz yolda adım adım yürürken hiç beklemediğiniz anda hayalini kurduğunuz umutlar,gök yüzünden yeryüzüne inmeye başlamıştır.Her günüm birbirine benziyen günlerden bir gündü. yıllardır kendimce birşeyler yazar,gün ışığına çıkmadan dosyamda biriktirirdim.ve birgün öyle bir an gelicek ben duygu ve düşüncelerimi yazdığım bu yazılarımın bir gazetenin sayfasında hayat bulup okurlarımla buluştuğunun umudunu yaşardım.Uzak bir hayeldi benim için.Sevdiğim değer verdiğim sevgili eşimin de bana vermiş olduğu destekle umuda yolculuğa çıkmanın zamanı gelmişti.Kayseride büyük saygınlığı olan ve başarılara imza atmış Kayseri Olay Gazetesinin,benim umutlarıma kucak açmasının mutluluğunu yaşıyorum.umut olmadan umut ele geçirilmezmiş.sıcacık sevgilerini ve kapılarını açan Kayseri Olay Gazetesine teşekkürlerimi sunuyorum.
Umutlarınızın peşinden sizlerde koşun.Unutmayın ki her yeni bir gün yeni umut demektir..Bende umudumun yolculuğunda adım adım ilerliyorum.
Bu Makale 415 defa okunmuştur.
YORUMLAR
Muzaffer bey, tebrikler.Umut etmek, yaşamaya zaman ayırmaktır bir yerde.Umut etmek, harekete geçmeyi de birlikte getirir. Sizin ümitleriniz gerçekleşmiş.Durmadan yazmışsınız ve mahalli gazetede yayınlanmış yazılarınız. Ders alınacak güzel bir yazıydı..Elinize sağlık..Saygı ve selamlarımla...