AKİL HOCA
Hababam sınıfının serilerinde tanıdık onu AKİL hoca adı ile sınıfta gözleri az görmesine rağmen öğretmenlik yapan ve her derste hababam sınıfının oyunlarına mau kalan karakter oyuncusu aslında asıl adı da akil olan 1985 te vefat eden oyuncu…
Sağ olsa idi AKİL İNSANLAR arasında kesin alırdı yerini öyle ya arayışın içinde ismen de akil olan kim var şu an…
Hayır kesinlikle akil hocanın gözlerinin az görmesi ya da sürece tam uyum sağlayamaması gibi bir düşüncem asla olmadı hatta süreci en iyi şekilde adapte edeceğinden de şüphem yok…
Hani şair der ya; ‘’Belki şehre bir film gelir bir güzel orman olur yazılarda iklim değişir Akdeniz olur…’’hah o anlamda işte,süreç diye diye süregelen bir süre içinde alıştık derken her türlü deyime deyişe ama bu akil adamları ben pek anlamadım be hocam,
Ne diyecek bu adamlar ne anlatacak Allah aşkına,fakire fukaraya Karatay diyeti anlatmak gibi bir şey bence…
Sabah 3 ceviz öğlen az tuzlu yağsız balık salata akşam bilmem ne..!!
Kim yapacak bunu…?zengin!
Fakir zaten bir deri bir kemik diyete ne hacet diyelim hadi sadece yemekten şişman olunmuyor ki kardeşim şekeri var diyabeti var obezitesi var hastalık yani…ama diyet listesi parayla alınıyor bedava değil.
Neyse konumuzdan saptık akil insanlar diyorduk değil mi…evet akil hoca gibi bir zatı muhterem olsa ne iyi olurdu…en azından adı süreçte ömür boyu hatırlanırdı…!
AKİL ÖZTUNA tanıyanınız var mı ismen,ya da bir şehit ismi söyleyin soy ismi ile beraber…yok değil mi çünkü kolayından İSİMSİZ KAHRAMANLAR onlar…birileri gelir 8-10 vatandaşımızı yardım gemisinde kurşuna dizer,özür diler tazminat öder biter,bir diğeri gelir 30.000 vatandaşımızı kurşuna dizer merak etme oda yakında özür diler…aldık kabul ettik derler…
E zaten milletin adına itina ile özür de kabul ediliyor çok şükür bir özür dilenir biter her şey…!
Sen derdine yan sevgili ülkem az kaldı 7 parça halinde derini yüzüp hallaç pamuğu gibi serecekler…
ALİ BUDAN-2013
YORUMLAR
AliBUDAN
saygılarımla,