Turkuaz ve kırmızı
Direnir sol yanım uyumamak için
Bilinir ki her kabus son bulduğunda gözler korku dolu, söven sözler sarf eder.İzin vermesen de yaşamının mini mini kesitlerini katleder,yaşamınızdan kesin itler fedakar olun azıcık heyyy!!!
Aslında ben onların yanılıp halt etmesi taraftarıyım. O kadar taraf taraftayım ki yarım orda yarım burada, kargaşada sesim kısılır, elim ayağım kasılır, bölük pörçük olurum; ama kaybolmam. Ah ah nerde o günler…Hep kral çıplak kalacak değil ya koyun çıplak kalırsa bilin oluşur yünler.Nülüğün içinde,ünlülük peşinde portresinin çizilmesini isteyebilir; aksine intihar etmek isterse bir uçurumdan uçurur kendini.Her halükarda sanmam,nerde onda mangal gibi yürek ,olmasında,sevmem ben cızbız.Şöyle bir liste yapsak vejeteryan olanlar uzatmaz yardım elini,uzattıkları ot da koyunu çekmez –ölürken de açlığı düşünmezse tabi koyun- Aman da aman ne fırıldak oyun. Küçük bir taşa takıldı fırladı gitti. Koş gel diyorum yuvarlanıp da geleyim diyor. İyi ya gel de nasıl gelirsen gel; yalnız kabussan soldan gelme sağdan gel veyahut yalnız gelme iki cankurtaran kap da gel. Turkuaz ve kırmızı renklerin tiryakisi kalbim kaldıramaz yoksa…
YORUMLAR
turkuaz ve kırmızı başlığını görünce aklıma hemen Türklük geldi. birisi Türklerle özdeşleşmiş bir renk, birisi de bizim bu vatanın dört bir bucağını boyadığımız bir renk, yani o renk de en çok bize yakışıyor en çok. yazıda buna benzer bi şey bulamadım, 2 kere okudum yine anlamadım...:)sonra 3. kez okudum yine anlamadım.