- 772 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İTİRAZIM VAR!
Selamen selam;
Sevgili dostlar,İnsanlık hüsrandadır. Dünya uçuruma yuvarlanmaktadır.Haysiyet, şeref, onur, aşk her şey para ile alınır satılır hale geldi. Toprak, hava, su, ateş, rüzgar, yağmur, ekin, doğa her şey Kapitalist haydutların kâr hırsı uğruna feda edildi.
Lehül mülk.Mülk Allahçığımızın ise bu kapitalist haydutlara ne oluyor.İnfak yapmayan bu haydutlar Allah’a savaş’mı açıyorlar.Göreceğiz mevlam ne eylerse güzel eyler.
Allahçığımız kasas 5. ayetinde buyuruyor ki,ezilenleri yeryüzünde önderler yapınız.
Dostlarım bu emperyalizst düzene itirazım var.Tasavvuf ile vakit doldurup öz,göz,söz lakırtıları ile vakit geçirip gerçek hanif islamı araştırmayanlara ve emperyalizm ile mücadele etmeyenlere itirazım var.
Her peygamberi mesaj, kendi zamanının egemen sistemine karşı durmuştur. Bunun için bende protest hanif müslüman olarak kahrolsun emperyalizm yaşasın ezilenler ve hanif müslimler vurgusu yapıyorum.
“De ki, ey insanlar! Ben sizin hepinize Allah’ın resulüyüm. O Allah ki, göklerin ve yerin bütün mülkü O’nundur. O’ndan başka hiçbir ilâh yoktur…” (A’raf; 158)
“Mallar içinizden sadece zenginler arasında dönüp dolaşan bir devlet olmasın.” (Haşr: 7)
Sevgili dostlarım,zulm karşısında susmak ve boyun eymek olmaz.Hele HANİF MÜSLÜMANLARA göre hiç değil.Zulm karşısında susmuş kişi hangi mabudun önünde secde ederse etsin hiç önemi yoktur der itirazlarımı sunarım.Selam ve selam..Hasan Belek..24/03/2013
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.