- 991 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Günışığı...(Işığa değil, etrafa bakıyorum...)
Işığa değil, etrafa bakıyorum!...
...
Günışığı Merhaba; hayırlı günler, hayırlı cumalar...
Yorumunuz içinse teşekkür ederim...
...
Dün gece eve gittiğimde küçük kızım Sueda’nın (3.5 yaşında)hala uyumadığını ve beni beklediğini gördüm...(İşim gereği çoğu zaman sat 12den önce eve gidemiyorum)..
Neyse onu sevdikten sonra uyuması için O’na bir hikaye okuyayım dedim...
...
Hikayede Küçük Ali uyanıyor ve tabiatın uyanmasını gözlemliyor ve güneşin ışıklarının etrafa nasıl güzelik kattığından falan bahsediyor..Bir ara güneşe bakmak istiyor ve güneş gözlerini kamaştırıyor ve güneş küçük Aliye kızıyor..Bana değil, benim ışıklarımla güzelleşen etrafa bak diyor...
...
Evet...Çoğumuz bazen güneşin güzelleştirdiği güzellikler yerine güneşe bakmaya uğraşıyoruz..Gözlerimiz kamaşıyor tabiiki...
...
Bunu okuyunca aklıma Siz (Gün ışığı) geldiniz...Evet sizi güneş farzadersek, Sizin ve sizin gibi etrafa ışık saçan dost insanların, ışıklarının aydınlattığı, o gönülleri mest eden şiirlere, yazdıklarına, eserlerine bakarak güzellikleri yakalayabileceğimizi falan düşündüm...
...
Düz yazı yazmasını pek beceremem ama bu duyguları sizinle paylaşmak istedim...
...
Evliyim ve iki kızım var Rayetsu(12) ve Sueda(3.5)...Eşimi, ,işimi ve şiiri, şiir dostlarını çok seviyorum...
Sizinde bahsettiğiniz gibi burada çok güzel dostluklar kazandığıma inanıyorum...
...
Sefa bey beni Üçüncü yeni şiir gurubuna layık gördü ve şiirlerimi yayınlamaya başladı...Muammer Erkul da çok sevdiğim bir yazar, çizer ve onu okuyorum...Onun kişiliğini ve dürüstlüğünü eserlerinden daha çok seviyorum…Sultan Yürük’se benim için bir efsane…)
...
Şairler hakkında şiirle atıfta bulunmayı, onları övücü şiirler yazmayı severim…Sizin içinde böyle bir denemem olacaktı..Fakat bu yazı nasip oldu…Bu yazıyı edebiyat defterinde yayınlayacağım…Bana bu yazıyı yazmama sebeb olduğunuz için teşekkürler…
...
Gönlünüzdeki hoş görü ve samimiyete dayanaraktan…
...
Selam ve saygılarımla..
...
Kadir Çetin
YORUMLAR
merhabalar değerli şiir dostu...
hakikaten şaşırmadım dersem yalan olur...rumuzum olan ''GÜN IŞIĞI'' nın bir gün olup bir şaire ilham olacağını hiç düşünmemiştim...gerçi bu şiir değil düz yazı ama olsun...ne kadar güzel ne kadar manalı...ailenizle birlikte nice mutlu sağlıkla ve huzurla dolu yıllar diliyorum.Rabbim o güzel evlatlarınızı bağışlasın...onur duydum yazınızdan müsade ne demek çok teşekkür ediyorum...ve kutluyorum...
saygı ve selam ile...