- 873 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Yaşamak, yaşatmak, güzel...Paylaşmak,..güzel...
" ÖLÜMÜ UNUTMAYAN, GÜZELE TUTKUN OLUR..."Çok sevdiğim bir söz....
Şu keşkeler,.. Seçimlerimizden değil ama, atladıklarımızdan...kendimizi ve etrafımızdakileri iyi hissettirecek, tebessümlerine sebep olacak bir şeyleri ertelemekten dolayı ve bir daha keşke dememek için ,KEŞKE deyiverelim...mi.? Ruhumuzu daraltıp...
Ya da, "bundan böyle, ................, ...................., ... ........."diye içimizde UHDE kalması muhtemel ne varsa sıraya mı koyalım..?
Umutla içimizi ferahlatıp...hala elimizde ve yanımızda olanlar için şükrederek...
Şöyle derler...:" Ya, kim tuttu ki seni..? Yapsaydın, etseydin, gitseydin,gelseydin......, seydin, saydın,..dın,..dın,..dın....
İşlediğimiz her fiilin bir gerekçesi mutlaka vardır...açıklaması da elbette. Ola ki Kendimize geldiğimizde,gerekçeler anlamsız, açıklamalar güdük kalmasın...ya da ...keşke demelere ihtiyaçlı olunmasın....Kendimize geldiğimizde,....
Kendimize geldiğimizde ..ölüm gelmiş olmasın....Ya da cenderelere vursakta çenemizi, içimizde feryat figan yankılanan keşkeler, ölüme rahmet okutur olmasın...
Yaşamak, yaşatmak, güzel...Paylaşmak,..güzel..
"Kalbi güzel olanın , sözü de güzel...."
İç alem, duygu dünyası, ruh....dört mevsim, yedi iklim gibi....ama işte insan, bu....
Azrail bu gün de ıska geçti,.. hala, bundan böylelere vaktimiz var,.. çok şükür...
Tüm güzelliklerlere doğan bir gün olması dileğiyle ....
SELDA İYİEKMEKÇİ...
YORUMLAR
Yürekten kutluyorum sizi.. yine can alıcı bir konuya değinmişsiniz.. Yüreğinizin sesi hiç dinmesin.. Kaleminize saygım ve selamımla..
Belki konu ile tam alâkası yok ama yazınızın ilk paragrafı bana aşağıdaki şiirimi hatırlattı:
BELKİ..
En çokta BELKİ sözcüğünü kullandık birbirimize
Birbirimizi BELKİİİİİİİİİİİİ! diye çağırmadığımız kaldı!
Aramızda SENİ SEVİYORUM”LARDAN çok BELKİ vardı!!
Sadece aşkın BELKİ değildi belki..
Birde “SENİ SEVİYORUM” ların..
BELKİ köprüleriyle gezindik üzerinde hep
En keskin uçurumların..
hesabını veremedik birbirimize
“BELKİ SENİ UNUTURUM”ların..
BELKİ”leri bu kadar çok kullanmasaydık belki;
Belkide …. ..lki !
Samim CEBECİ 27/03/2009—20*43
İYİEKMEKÇİ
Yaşam bir bütündür,o bütünün içinde su gibi akar yel gibi eser. İstesekte isemesekte o kendi olgusuyla ,kederleriyle,acılarıyla,sevinciyle,pişmanlıklarıyla,keşkeleriyle besler içinde...Öyle hatalar yaparız ki,bazen hoş gelen nesneye evet deriz sonra onun zararlı olduğunu anladıktan sonra "keşke" yapmasaydık,evet demeseydik.diye dert yanarız.Yaşamın perspektifinde istenilenleri çoğaltmak mümkündür.Ama yaşamın tümü kısadır bir göz açıp kapanması kadardır.Ölüm hiç bir şeydir.O bir gereksinmedir,ilahı olacaktır.Nerede,nasıl ve ne şekilde olacağını kimse bilmez..Zamanın geriye dönüşü yoktur.Ancak o zamanı değerlendirenlerin hayatlarında "keşke"ler azdır..Fakir fukarayı ezen,yetimin malına el uzatıp zorbalık yapıp kişilere hor bakıp kibirlik yapan,Çalıp çırpıp çalışanın emeğine el uzatanlar ölümden korksun.Dürüst ve vicdanlı olanın ise cennet kapısı ona yakındır.Hakikat candır.Can cesetten çıkar sorgulama meknanına gider,ceset topraktan olmuş,mezara gider tekrardan toprak olur....
Anlamlı bir yazı okudum kutlarım....Sevgi ve selamlarımla...
Bazen bir şeyler engel oluyor, yapmak istediklerimizi yapamıyoruz.
Sonra da "yapsaydım keşke" diyoruz...
Bazen de yapmış gibi anlatanlar oluyor yapmak isteyip de yapamadıklarını...
Ama haklısın kızım.
keşkeler olmamalı.
Yapmayı düşündüklerimiz yapmalıyız...
Ama bir de madalyonun öbür yüzü var...
Bazen de yapmak istediğimiz bir şeyi yaparız ama olumsuz bir sonuç elde ederiz.
"Keşke yapmasaydık" deriz o zaman da...
Böyle bir sonuçla da karşılaşmamak dileğiyle...
Güzel paylaşım için kutluyorum güzel kızım...
İYİEKMEKÇİ
bugünü şimdi yaşıyorduk yarını ne kadar yaşayacağız kim bilir şuan şu dakika saniyelere bağlıyız iğneden iplik gibi hayata mekik dokuyoruz bilmiyoruz ki bu hayatta en önemli kendimiz....
söz: özlem demirkaya &*.*&