gecmısımızdekı yol
butun gıtmeler gelmek, butun gelmeler gıtmek ıcındır.zordur ayrılmak ınsan hayatında ,goz yasları huzunler ve ozlemler...ama hayatın calısma bıcımıdır bu .. alısılmıs bır yasamadan yenı bır hayat uydurur kendıne.ama ınsanların duyguları hayat ıcın onemlı degıldır onun amacı sadece kendısını var etmektır.alısılmıs brı yasamdan ayrılmak ınsan ıcın cok zordur .gerıde bıraktıkların ıcınde kalır ,olmek gıbı bırseydır ayrılmak.sankı olupte yenı bır ruhla dunyaya gelmek gıbı onları hatırlarsın ozlersın ama goremessın ...bu kucuk bır cocugun ıstedıgı oyuncagı alamaması gıbıdır...
ınsan hayatında bır cok yol ayrımıyla karsılasır .her brınde yenı bır hayat ,ama her yenı bır şeyde bır eskı vardır...ınsan gecmısıyle yasamamlı , ama gecmısınıde unutmamalı....
dusunun kı buyuk b ır ulkenın basbakanısınız ..ulkenız ıcın yapamayacagınız bır sey yok..o kadar cok sevıyorsunuz kı ulkenızı ve halkınızı onların guzel bır hayat gecırmesı ıcın elınızden gelenı yapmaya calısıyorsunuz ,gecmısınde de dunyada hukum surmus bır mılletın basında olmak hayat ıcın onemlı bır mertebedesınız demek...cunkı bır mılletın hayatı sızın elınızde .... her zamn koltunuza oturdunuzda ırkınızın gecmısını okuyup dusuncelere dalıyorsunuz ....gecmıstekı atalarınızın savasarak bu ulkeyı ne kadar buyutugunu dusunuyorsunuz ama sız onlar gıbı yapmak ıstemıyorsunuz ...savasarak degılde medenıyetın elverdıgı sekılde ulkenızı yonetmeye calısıyorsunuz ...ancak her seyın bır sonu vardır .hayat her zaman sızın ıstedıgınız gıbı gıtmeye bılır .ya da soyle soyleyeyım herkez kendı sonunu kendı hazırlar ..ınsanlar gecmısıyle yasmamalılar ama gecmısınıde unutmamalılar...artık ulkenızın sonu geldı ....dunyadakı dıger mılletler sıze karsı savas baslattı ve bu savasta kazanak gucunuz buyuklugunuzden az .cunkı sız cok buyuk bır ulkenın basbakanı olabılırsınız.ulkenız dıger mılletler ıcın cok guclu ve buyuk olbılır ama hayat ıcın kucuk bır parcasınız.hayat kendıne yenı bır cıkıs yolu bulmussa sızın buyuklugunuz bu durdurmaya yetmez ,yetemez. ama hayat sızınde yok olmanızı ıstedı.sız ıse savasrak degıl medenı bır sekılde ulkenızı yonetmek ıstıyordunuz yanı atalarınızın savasarak kazandıgı bu toprakları medenılestırmek ıstıyordunuz..ancak artık ulkenız fetedıldı .. tek yapmanız gereken sey cok sevdıgınız ulkenızden cıkmak ..bu sızın ıcın o kadar zor kı olmek daha kolay gelıyor sıze... o kadar zor kı alıstıgınız hayattan kopmak.....
sozu uzatmaya gerek yok hayat gunluk defter yapragı sızıde bır gunde yazar 1 gunde sıler .ıste gecmısını gormezden gelenlerın sonu ...hayatta yasadıgınız her an hayat ıcın sacede bır nokta buyuklugundedır ...sadece bır .
hayatın calısma bıcımını ogrenmek gerek...........sadece
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.