- 1314 Okunma
- 6 Yorum
- 1 Beğeni
KANUNSUZ ŞEHİR-3
Niye kanunsuz şehir?
Kanunlar kim için var, Kim için yazılır, ne için yazılır?
Cevabı gayet basit; insanlar için, düzenli, refah bir yaşam için.
Dünyada insanların ortak bir yanı yaşamdır. Dolayısıyla bazı kanunlar bir millet için değil dünyada yaşayan her toplum için geçerlidir. Bazı kanunlarda her toplumun kendine göre, kendi ananelerine göre düzenlenir. Bir müslüman topluma inancına aykırı kanun yapamazsınız.Bir hiristiyana da aynen.
Dönelim başlığa; kanunsuz şehir
Neresi bura diye sorsam birçoğunuz hemen parmak kaldırır buna eminim.
Peki neler oluyor bu şehirde, ne gibi kanunsuzluklar var?
Sıralayalım;
1-Bilindiği üzre bir memlekette en büyük suç vatana ihanettir.
Bireylerin yaşamından daha önemlidir.Ehliyet alanlar bilirler. Şöyle bir soru var o soruların içinde;
Sahil emniyet bir ihbar alır " az ötede gemi batıyor" ardından bir ihbar daha alır " düşman saldırısı" diye
burada sorulan soru şu;
Sahil emniyet ilkönce hangisine koşar?
Elbette düşman saldırısına değil mi?
Gelelim kanunsuzluğa;
Pkk denen örgütün mensupları için af kanunu çıkar da, memleketi koruyanlar için ömür boyu hapis istenilir.
2- Sırf bölücü başının keyfi yerine gelsin diye cezaevlerine tv, gazete ve her türlü yayın enstrümanı serbest kalır.
Yeni yürürlüğe giren kanundan haberiniz var mı bilmem; artık bundan sonra mahrem görüşmeler de yapılabilecekmiş cezaevlerinde.
Hani bölücü başına kadın da verirler diyorduk ya; gözünüz aydın düşündüklerinizde yanılmamışsınız..
3-En önemli konulardan biri de şu ırkçılık dedikleri mesele
siz kalkın kürt meselesi var deyin, bir taraftan da Türk kelimesini anayasadan çıkarın.
Demezler mi adama bu ne perhiz bu ne lahana turşusu.
Bu memleketin temeltaşı Türkler değil mi yoksa?
Ne zaman değişti kahramanlarımızın adları?
Bunun vebali ağırdır ve kimse yükünü çekemez.
4- Barış diye bir laf ortaya atılmış ama bu barış katillerle barış. Suçu çok daha hafif olanlar için sözkonusu olunca kapı iyice kilitleniyor üzerlerine.
Benim evladımı katledenler serbest kalacak, üstüne iş verilecek, kredi verilecek icabında önemli görevlere getirilecekler.
Bu nasıl bir memlekettir, bu nasıl bir yönetimdir?
Benim gazime "geveleme" diyeceksin, katile kırmızı halı sereceksin.
5- Efendim bir başka kanunsuzluk spor sahalarında yaşanıyor.Şike yaptığı kesinleşen bir kulüp idaresi ve bunu örtbas eden bir federasyon.
Allah aşkına mahkemece ceza verillmiş bir insan ne kadar suçsuzdur. Niye ortalarda dolaşır, kim buna göz yumuyor. Gerçi olayın ardından hemen kanun değiştirildi ama yine de cezadan kurtulamadılar.
Sorun değil bir kanun daha çıkarırlar, "alenen şike yapmak serbest" denilir.
Daha sayayım mı?
Yok bugünlük bu kadar
Önümüzde çıkılmaz bir yol, ateşi gökleri yakacak bir cehennem var.
Dua edelim çokça
saygılarımla
YORUMLAR
Dogru dersin demesine Hocam fakat birgercegi göremiyoruz.
Yazinin basinda zaten vurgulamissin.hastaligi teshis etmissin aslinda
fakat devami gelmedi
ne demistiniz
"Bir müslüman topluma inancına aykırı kanun yapamazsınız".Bir hiristiyana da aynen."
Iste tüm sorunlar burda dügümlenmis.
90 yildir cekilen tüm cileler anarji ve terörün müsebbibi burda sakli.
Nedense bura pek bakilmiyor
Osmanli sonrasi millet benliginden koparildi
Isgal güclerinin kanunlari alinip müslüman millete zorlan giyindirildi
muamelat , aile ve ceza hukukleri ,Tam islamin karsisinnda, savas acarcasina düzenlenmis
Bu kanunlar terörist yetistirdi.
Bu kanunlara bagli ordumuz 30 yil capulculari yenemediyse yenildi demektir:-(
Sivri sineklerle degil bataklikla ugrasmak gerekir
diye düsünüyorum
at-avcisi tarafından 10/4/2013 11:44:16 AM zamanında düzenlenmiştir.
at-avcisi tarafından 10/4/2013 11:51:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
Demek ki siyasi hesaplar, oy avcılığı her şeyin üstündeymiş...
Tarihimizden utanmaya başladık maalesef ki usta.
Şehitlerimiz, ecdadımız bu ihanetleri affedebilecekler mi acaba.
Çok üzgünüz, çok yaralıyız bu konularda maalesef ki.
Hassas yüreğinize, haklı yazınıza teşekkürüm, tebriklerim, selâm ve saygılarımla.
Değerli Dost.
Çok doğru tespitler yapmışsın. Yazdıkların içinde bir hususu ben ne zamandır düşünüp duruyorum.
Bu memleketin 20 milyonu kürtmüş..Bir o kadar da laz varmış...Yörük, Çerkez, Abaza, Gürcü, Pomak, Boşnak, Arnavut, Ermeni, Rum, Azeri, Dağıstanlı, Afgan, Çeçen, Özbek, Kırgız, Çingene ( Roman ) vs unsurları da en azından otuzbeş milyon...Eeee..Türkler nerede yahu?
Her kes kendi etnik adı için '' Ne Mutluı çerkezim, Ne mutlu lazım, Ne mutlu Ermeniyim'' diyecek bundan sonra...Eeee..O zaman devletin adın nasıl olacak da Türkiye olacak? Türk diye bir şey yok ki(!)
Kafam karıştı yine...Benim devreler yanmadan kaçayım en iyisi...
Bu et ise kedi nerede? Eğer kedi ise et nerede?
Kafam durdu...Ben kaçtım...Allah'a emanet olasın.
Selam ve saygılarımla.
Ziya Bey Kardeşim,
Kardeşi kardeşe düşman etmek için neler yapıldığını ve bugün nerelere gelindiğini yaşı 50 civarında olanlar gayet iyi biliyorlar. Lâkin,bugünkü noktaya gelinceye kadar bu milletin sinir uçları tahrip edildi ve duyarsızlaştırıldı. Adım adım bölünmeye ve Türk adının ortadan kaldırılmasına doğru gidiyoruz. Devleti koruyacak olan Türk Silâhlı Kuvvetleri içinde "paşa" denilebilecek kaç kişi olduğu tartışılır. İş âleminde de göbeğinden Yahudiye bağlı olanların öncülüğünde memleket yavaş yavaş ayağımızın altından alınıyor. Yeni Sütçü İmamlar, Müftü Ahmet Hulûsiler, Alvarlı Efeler çıkmadıkça bu işin düzeleceği de meçhûl..
Sonumuz hayrola...
Selâm ve dua ile...
Burada her kart Türk kimliği üzerine oynanıyor. Üzerine lokum tozu serpilmiş, albenisi artırılmış bu zehirin adı barıştır. Daha dün buralarda ne bölünmesi, birliğe beraberliğe dokunulmayacak diyenler başbakanın Lazistan ve Kürdistan telafuzundan sonra ne diyecekler merak ediyorum. Adam göz göre göre ülkeyi bölüyor, en acısı bunu din enstürmanını kullanarak yapıyor, bunu da yiyoruz. Bu bölünme fikri kimlerin, bunun hesabı hiç yapılmıyor. Söz konusu Filistin olunca akşama kadar israil'e atıp tutan, Amerika'ya lanet yağdıranlar yine aynı ülkelerin planının bir parçası olmak için çaba sarfederken ne din ne iman geliyor akıllarına. Teröristlerle mücadele eden askerimizi içeri tıkarken, PKK lılara gösterilen anlayış askerlerimizden esirgenirken tehlikenin ayak sesleri geliyordu aslında ama gönül kulağı sağır olanlar duymadı ya da duymazdan geldi. Askerlerimiz içeri bir bir tıkılırken ohhh çekerek izledi. Ohh çekenler şimdi Apo'yu gizli iktidar ortağı yapanlara alkış tutuyor. Bir savaş halinde bile bu kadar asker içeri tıkılmazdı. Önce bu günkü yapılanlara göz yummayacak askerleri içeriye tıktılar şimdi Amerika ve İsrail'in planlarını tıkır tıkır işletiyorlar. Bizim koyunlarda alkış tutuyor...
Allah sonumuzu hayır etsin Ziya hoca. Ama ben hiç iyi görmüyorum gidişatı.
Bu günlerde en çok ihtiyacımız olan birlik ve beraberliğe çağrı davetindeki bu yazı için seni tebrik ediyorum... Saygılar...
Hocam milletçe sanki uyku hapı verilmiş uyuyoruz..Ya da lustral katıldı yiyeceklere sakin sakin seyredip bir de utanmadan gülebiliyoruz:))Ne denir ki...Belki de vakti zamanı bekliyoruz.Umarım geç olmadan uyanırız diyorum.Yazan kaleme hisseden yüreğe saygı ve sevgiler benden efendim.