- 573 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
UMUT ÇİÇEKLERİ
Kimi günler daha bir koyar yalnızlık insana… Yılbaşı gecesi de bunlardan biridir. Çevrenizdekiler asla yalnız kalmanıza müsaade etmezler ama ne yazık ki en kötüsü de kalabalıklar içerisindeki yalnızlıktır. Nedense yılbaşı gecesi muhasebesi yapılır ister istemez eskiyen senenin. Sıkıntılarla geçen bir seneyse bu gece omzundaki bütün yükleri atıp yeni bir başlangıç yapmak için ilk adımdır. Oysa o gecenin sabahında akşamki pırıltılar dökülüp de günışığına çıkınca her şey görülür ki kaldığınız yerden sıkıntılarla cebelleşmeye devam edeceksinizdir. kimi akşamki coşkunun verdiği enerjiyle daha bir sıkı sarılır yaşama mücadele etme gücü kazanır ve gerçekten yeni bir başlangıç yapar, verdiği kararları bir bir uygulamaya başlar, kimi de aynı tas aynı hamam umutsuzluk çemberinde dönüp durmaya devam eder.
Korkular, en büyük engeldir insan yaşamında ve gerçekten korkunun ecele bir faydası yoktur. Kötü bir evlilik geçirmiş kişiler genelde yeni bir ilişkiye başlamaya bile cesaret edemezler. Oysa yaşamadan nereden bilebilirler ki belki yeni bir başlangıç yeni bir sevdaya gebedir, yaşantınıza giren kişi belki çektiğiniz sıkıntıları unutturacak kadar iyi biridir… Sürekli tedbir alarak, yeniliklere kendini kapatarak, insanlarla diyalogunu kopartarak tek düze bir yaşam süren insanlar, hayatı tam manasıyla yaşıyorlar mıdır sizce? Hayat acısıyla tatlısıyla bir bütündür ve hayat mücadele etmeden yaşanmaz.
Nefes alıyorsak umut var demektir. Eğer yeni yıla bir hastane odasında, huzurevinde, kimsesizler yurdunda girmiyorsanız şükredecek çok şeyiniz var demektir ve kendinizi şanslı saymalısınız. Yeni yıla pozitif düşüncelerle girin ve beklentilerinizin nasıl birer birer gerçekleştiğini izleyin. Yeni yılda yüzünüzden, yüreğinizden, benliğinizden umut ve sevgi pırıltıları hiç eksik olmasın…
Günışığıyla süsle sabahlarını
Yarınlarını umut çiçekleriyle…
Katıksız dertler sökün etse de yaşantına
Bıraksan da sürgünlerde hayallerin en tatlısını
Dağılsa da bir bir tüm sevdiklerin sonsuzluğa…
“Diren!” diyen yüreğinin sesiyle
Sevdanın eşiği buğulu gözlerinle
Besle besleyebildiğin kadar inançlarını
Elbet yeniden yeniden başlayacak yaşam
En tazesiyle
En yenisiyle...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.