NE GÜZELSİN DOST! Sevgili Yüksel Nimet Apel'e mutlu yıllar dileğiyle...
Yüreği sıcacık, sevgilerle dolu, insanlık için çarpan nice güzel insanlar vardır. Samimiyetlerini, sıcacık sevgi dolu yüreklerini, onlarla konuşmadan bile hissederiz. Çoğunun bakışlarında gizlidir bu güzellikleri...
Hayat tesadüflerle doludur. Bazen bu yolda öyle insanlarla tanışırız ki, kırk yıllık dostumuz, arkadaşımızdan daha yakın hissederiz. Sevgili Nimet Hanım da bu muhteşem yüreği, içten sözleri, sıcacık bakışları ile onlardan biri. Resmine bakınca, arada mesafeler olmasa, hani kuş olup kanatlanıp balkonuna konuversem diyorum... Şiirlerine, hayat görüşüne, içten dile gelen yazılarına hayran olmamak mümkün değil. Sanıyorum ki, pek fazla konuşulmadan bile, yanında olabilmek, yüzünü, tebessümünü görebilmek, hele hele de, muhteşem hayâl dünyasının kapıları aralıksa, o kapıdan başımızı bile uzatmak ne güzeldir kim bilir?
İç dünyası öyle engin ve güzel ki, yanında huzur duyulmaması imkânsızdır, biliyorum. Karamsarlığa düşen birinin, onunla birazcık sohbeti, gülümseyen yüzüne bakması güneş doğmuşcasına ısıtıverecektir yüreğini, bunu da tahmin ediyorum.
Bir insanı neden severiz? İşte bu güzel hasletleri için.
İnsan olmak, içten olmak, sevgiyi ve saygıyı unutmamak ne kadar önemli...
Bu sevgiyi ve saygıyı da, bir mıknatıs gibi çekiyor sevgili Nimet Hanım.
Çok seviliyor, çünkü hak ediyor.
Kendi sevgi sunuyor çünkü... Görünmeyen bir sevgi tası var. Sevgi şerbeti sunuyor insanlara her yönüyle...
Bilmem, ben onu okuyunca, resmine bakınca, sadece şiirleri değil, nereye ne yazarsa yazsın, onlarda buluyorum bu sevgi tomurcuklarını. Her yerde açmaya hazır gülümsüyorlar...
Yazsam sayfalar dolar... Özet olarak, iyi ki sizi tanıdım, iyi ki varsınız diyeyim.
Kim bilir bu antoloji dünyasında daha ne kadar çok, böyle değerli insanlar vardır. Ama, bazı arkadaşlarım gibi, kader onun da yoluna çıkardı beni...
Onun şahsında, tüm şair arkadaşlarımı kutluyor, hep, ama hep huzur ve mutluluklarla dolu günler, hattâ ömürler diliyorum...
Sevgi çiçeklerim hepinize...
Hâlenur Kor
Halenur Kor
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.