- 1351 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
BABAM!!!
BABAM
HERŞEY BAŞININ KUCAĞIMA DÜŞMESİ İLE BAŞLADI...DÜNYA DURDU, NE BİR SES NE BİR NEFES VAR...NELER OLUYOR ...
DAHA AZ ÖNCE BENİ ARAMIŞ, “KIZIM ÇABUK GEL BAŞIM AĞRIYOR” DEMİŞTİN...ÇİĞ KÖFTE SEVİYORSUN DİYE ACELE İLE YOĞURMUŞTUM ....KOŞARAK GELDİM BABAM..TİTRİYORSUN SEN ,GÖZ BEBEKLERİN BİLE TİTRİYOR..NE OLUYOR SANA BABAM NE....
HEMEN BİR LİMONATA YAPIp SANA İÇİRİYORUM ŞİFA NİYETİNE....BİLEMİYORUM Kİ BU SENİN SON İÇEÇEĞİN OLDUĞUNU....BİLSEM ELİM KIRILAYDI YAPARMIYDIM O LİMONATAYI...
SONRA DUDAKLARINDAN BİR KAÇ KELİME DÖKÜLÜYOR ,KULAK VERİYORUM SEN KELİME ŞAHADET-İ GETİRİYORSUN ...NE YAPIYORSUN, BUNLAR SENİN SON SÖZLERİN Mİ… KIZIYORUM SANA ...DAHA SENİNLE ÇOK KARŞILIKLI KOLTUKLARDA OTURACAK, HAVADAN SUDAN KONUŞUP, SOHBET EDECEKTİK....BAKIYORSUN ÖYLE ETRAFA SANKİ BİRİLERİ GELİP SENİ ALIP GÖTÜRECEK GİBİ....BU ACELEN NİYE BABAM !...DAHA BİZİM SANA İHTİYACIMIZIN OLDUĞUNU BİLMİYOR MUSUN? KAÇIP GİTME TELAŞIN NİYE .
"ALLAH" DİYORSUN TİTREYEREK…
HEMEN ALIP HASTANE İÇİN, ATIYORUZ ARABAYA....BAŞIN GÖĞSÜME DAYALI GÖZLERİN GÖZLERİMDE, ELİN AVUCUMUN İÇİNDE ....GÖZLERİNDEN YAŞ MI AKIYOR BABAM...BAKIYORUM GÖZLERİNE VEDA EDER GİBİ BAKIYORSUN....BAKMA BANA ÖYLE .BAKMA....BEN SENİNLE VEDALAŞMAK İSTEMİYORUM Kİ...YİNE BENİM YÜZÜME BAKIP, SIKINTIMI SEZMENİ İSTİYORUM, SENDEN....HAFİFÇE ELİMİ SIKIYORSUN...GÜLÜYORSUN....BEN GÜLMÜYORUM BABAM, BEN AĞLIYORUM....ELİNİ BİLE ÖPERKEN BENİ İNCİTMEMEK İÇİN HEP PARMAKLARINI AÇIK TUTAR, SONRADA ELİN ACIDI MI DERDİN....ÖYLE KIYAMAZDIN BANA...ŞİMDİ NE YAPIYORSUN, BU SON TOKALAŞMAN BENİM CANIMI YAKTI , SONSUZA KADAR DA YAKACAK.....ELİMİ BÖYLE VEDALAŞIR GİBİ SIKMA BABAM....YAKMA CANIMI NOLUR...
BAŞIN DÜŞÜYOR GÖĞSÜME GÜLÜYORSUN ....KAYIYOR GÖZLERİN...BEN AĞLIYORUM...GİTME BABAM GİTME....SEN HAFİFÇE GÜLÜMSÜYORSUN SON BİR KEZ...GÜCENDİM SANA...ALLAHA ISMARLADIK BİLE DEMEDEN GİDİYORSUN...
ŞİMDİ SEN YOKSUN...VE BEN YALNIIZIM....SENDEN SONRA KİMSEYLE İÇTEN KONUŞAMADIM.KİMSE YÜZÜME BAKARAK SIKINTIMI ANLAYAMADI...KİMSEYE "SENİ SEVİYORUM DİYEMEDİM İÇTEN...
.SENİ ÖZLÜYORUM BABAM HEM DE ÇOK.BAZEN DARALIYOR İÇİM NEFES ALAMIYORUM....SENLE KONUŞMAYI ÖZLEDİM...BİLİYOR MUSUN. HANİ "BANA BİR SÜVETER YAP VİŞNE ÇÜRÜĞÜ (BORDO) OLSUN ÇABUK ÖR".DEMİŞTİN.KIZMIŞTIM SANA NEDEN ACELE EDİYOR DİYE...ÜÇ GÜNDE ÖRMÜŞTÜM SANA O İSTEDİĞİN SÜVETERİ...ACELENİ YENİ ANLIYORUM BABAM ANCAK BİR HAFTA GİYDİN....VE BEN ONU BİR BAŞKASINA VERMEDİM....SENİ ÖZLEDİĞİM ,ACININ EN ÇEKİLMEZ OLDUĞU ANLARDA O SÜVETERE SARILIYORUM....KOKLUYORUM SENİ...
ÖYLE GURURLA ALIP BAŞINI GİTTİN Kİ, ANNEM YOKLUNA SADECE ALTI YIL DAYANABİLDİ. SENİNLE SOL YANIMI KAYBETMİŞKEN,ANNEMLE KÖTÜTÜRÜM KALDIM HAYATTA.O KADAR ACELE ETTİNİZ Kİ,HİÇ DÜŞÜNMEDEN MELEĞİ DE YANINIZA ALDINIZ.MELEKLE DÜNYAM YIKILDI VE BEN ALTINDA KALDIM.SİZİN YOKLUĞUNUZU MELEKLE AVUTURKEN BEN,ŞİMDİ KÖR KÜTÜK KALDIM BİR BAŞIMA.HAYATIMI YAŞANTIMI,BENİ, MELEKLE SANA YOLLUYORUM BABAM.
SÖYLE BABAM, SÖYLE MUTLUMUSUN ŞİMDİ ÇEKİP GİTMELERİN, HASRETİN, ÖZLEMİN,ZİNCİRLERE VURULMUŞ MAHKUM DUYGULAR İKEN,MELEKLE CANLI CANLI MEZARA MAHKUMUM ŞİMDİ.NE DAYANACAK GÜCÜM NE DE MECALİM KALDI
SENİ ANNEMİ HELE MELEĞİ ÇOK ÖZLEDİM
SENİ RÜYAMDA GÖRDÜM, GELMİŞ SARILMIŞTIM SANA.UYANDIM 29 MART YİNE KARA BİRGÜN. VE SEN YİNE YOKSUN .BUGÜN SENİ KAYBETMENİN YILDÖNÜMÜ…………
SENİ SEVİYORUM BABAM
29.03.2004-29.03.2014 BİRGÜL OTLU
YORUMLAR
BİR ÖZLEMİN HIRPALANMIŞ BİR YÜREKTEN ÇIKAN ÇIKMAYA ÇALIŞAN AMA CILIZ KALAN BİR FERYADI...ÇOK EDEBİ VE ÖZ CÜMLELERLE ANLATILMIŞ...
BAZEN KELİMLER HİSSEDİLENLERİN KARŞISINDA ACİZ KALIR..SİZİN HİSLERİNİZ AH BE ÜSTADIM...MEKANI CENNET OLSUN...TÜM GERÇEK ALEME HİCRET EDEN CANLAR İÇİN FATİHALAR GÖNDERİLİRKEN KALEMİNİZİ KUTLUYORUM..
Birgül OTLU
Sağlıcakla hep varol
sabah sabah ağlattın be canım kardeşim....Allahım tüm ölenlerimizi affedip cennetler ihsan etsin...
Ölüm, hem de birkaç yönden insan için bir nimettir.
Her şeyden önce, ölüm bir kurtuluştur. Omzumuza yüklenmiş olan hayat külfetinden bir kurtuluş.
Bir derece hürriyete, serbestliğe varıştır.
Meselâ, üzerimizde olan bir vazifeyi, yapmakla yükümlü olduğumuz bir işi hakkıyla yaptığımız veya bir engel çıkıp da yapma imkânımız olmadığı zaman, o iş üzerimizden kalkmış olur ve biz de rahatlayarak, “üzerimden dağ gibi bir yükün, bir ağırlığın kalktığını hissediyorum” deriz.
İşte ölüm de böyledir. Hiç ummadığımız ve beklemediğimiz bir anda geliverir ve artık taşımaktan âciz kaldığımız hayat yükünden bizi kurtarıverir.
Allah sabırlar ihsan eder...Yeter ki sen Fatihalarını yasini şeriflerini mümkün olduğunca gönder..Ölüm yokoluş değildir...Sadece bir başka boyuta geçiş ve orada yaşamaya devam edişdir..
Birgül OTLU
Ateş düştüğü yeri yakıp yıkıyor