- 977 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İrina Shayk tamamen çıplak! Vuslat ta didem de durum ne NİHAT ÖMEROĞLU?
İrina Shayk tamamen çıplak! Vuslat ta didem de durum ne NİHAT ÖMEROĞLU?
’BİR FORMÜL ÜRETMEK LAZIM’(dimi?)
Dün günlerden ’neşe’ idi. ’HEP BERABER SOFRAYA-MI?’ başlığı ile angutlar dan bir angut fikir beyan etmiş, dünya gündemine OTURTmuştu! Günlerden neşe idi, ama bu kadarmış. Angut sürülerine bu neşeyi pek fazla görmüş şeytane didem. Karı pek celallenmiş yahu? ’Zinhar o başombudsman denen hödük diz üstü huzuruma getirile’ deyu gürlemiş! Eli nahkum fukara, gidip ’Ya, sayın AKINCI kurtar beni’ diyecek hali yoktu, besbelli süklüm püklüm varmış huzura. Görüşmenin bir kısmını münasip bir dil ile yayınlayacaklarmış ama...
***
Yamak peçeteci p.altaylı görüşmeden cesaretlenmiş olmalı ki, kuyruğu dikip ’Tecavüz ilacı satılıyor-diyorum tık yok’ diye en tiz perdeden hırlamış.
*
Şimdi şu okumakta olduğunuz yazıyı anlamak için -MAKSUT DİDEM’İ NİYE ÖPTÜ -yazımı ve p.altaylının bahsi geçen yazılarını okumak lazım. Burada peçetecisinin ağzından bugünkü didem yumurtasını masaya yatıracağız
Şimdi yazı başlığı ve alt başlıklar:
a-BİR FORMÜL ÜRETMEK LAZIM
b-İzmirli değilim ama izmir müslümanıyım.
c-Ombudsman tam adamı.
d-Tecavüz ilacı satılıyor-diyorum tık yok
e-İntihar haberi intiharı tetikliyor
y-Ne zaman adam oluruz? Akil deyince aklımıza sadece kürt muhipleri gelmediği zaman.
***
Biz adet üzere tersten girelim! Yani ’y’ şıkkı ’a’ ile yer değişecek, aman dikkat:
a-Burada ’Kürt muhipleri’ sadece ve yalnızca BANA hitaptır! Birazdan da peçeteci aklını göreceğiz!
b-Aslında bu siteminde haklılık payı var, çünkü TAM YERİ geldiği halde, hatta benimde aklımda olduğu halde dünkü ’tecavüz reklamı serbest’ alt başılığı ile şeytanenin ŞEY’ine derman arama çalışmasına pensılımı sokmamıştım! ’Geciken sokma sokma değildir’ diye de bir atasözümüz var AMa, yinede ’UM’AN boş çevrilmez.
Mesele şu: şeytane didem diyor ki: ’’Ey şeytaneler, dünyanın her neresinde yaşıyor ve yaşatılıyorsanız, bilin ki bu Sayın M.AKINCI’nın biz şeytanelere yaptığı tecavüz, çok YIKICI BİR REKLAM özelliği de taşıyor! Angutların hepsi birden bir uyanır, başka dilden anlamadığımızı görüp, aynı tecavüze başlarlar ise, bilin ki onlar Sayın M.AKINCI gibi frene basıp, kırmızı çizgi falan dinlemezler!’’ diyor!!!
Eğer peçetecinin dediği manada kabul edecek olsak, Şehit, deprem, siyaset haberlerinin tam orta yerine ’’İrina Shayk tamamen çıplak!’’ haberini çıplak bir resim ile koyup, 380 (Yok yanlış okumadınız! Yazı ile tekrar edelim: ÜÇ-YÜZ-SEKSEN) çıplak karı fotoğrafını koymanın manasını nasıl açıklarız?
Yani şu anda bu tip haberler yapan onlarca site, basım evi vardır, ama onlar o fotoğrafı satmak için ’’Vah vah vah, şu içler acısı şehit anasının durumuna bakın’’ alçaklığına bari düşmezler.
Şimdi mesela şu anda iktidarsızlık problemi çeken, bu duyguyu ilk defa yaşayan, dolayısıyla panik olmuş bir insan düşünün. Kafasını dağıtmak için memleketinin derdi ile dertlenmek üzere didem şıllığının gazetesini açmış olsun!
Adamın içini yakan bir derdi var! Bu siteye de derdini unutmak için girmişti! AMa ’’İrina Shayk tamamen çıplak!’’!!! Tam Ü-Ç-Y-Ü-Z-S-E-K-S-E-N poz!!! Acaba tek tek bu pozlar incelendiğinde pozlardan birisi derdinin dermanına dair bir rüzgar estiremez mi? E, zaten peçeteci yazısında da esasen o kınadığı ilacın reklamını yapmış!
Hayır ’Bilmeden’ değil, BİLEREK! Çünkü zaten az aşağıdaki haberinde ’Neyin ne olduğunun farkında olduğunu’ ilan ediyor! Şimdi ben nihat ömeroğluna D?E?M?E?K?K?İ? N?E?Y?M?İ?Ş? diyebilir miyim? (Şimdi kuyruğunu kısttırıp bir bizim kapıya gelirsin dimi nihatcık?
b-Burada üniversite açmadık! Demek ki eşi (Hanımı) bir ameliyat geçirmiş, yahut vücudu biraz bozulmuş biri siyaset okuyacağım, yurt haberlerini okuyacağım diye ht. okuduğunda ’İN-Tİ-HAR HABERİ BOMBARDIMANINA TU-TU-LUR-MUŞ!!! (ÜÇ-YÜZ-SEKSEN-POZ???)
c-’Merak ediyorum, acaba bu ürünün müşterisi falanlar mı?’ diyor!!! Burada sadece bunu yazmış ama, görüşmelerde mihrimah belma satır (akp millet vekili) ile twitter yazışmalarımızı muhatabın burnuna sokup ’SENDE Mİ BUNU İSTİYORSUN???’’ diye gürlüyorlar dır!
Şimdi birisi çıkıp derse ki: -’’Sayın AKINCI, twtter hesabınızı takip ediyorum! belma satır (Soyada BAK!) hanımefendiye sizin prensiplerinizle bağdaşmayacak derecede TÖLARANS TANIDINIZ, NEDEN?’’... Soru yerinde bir soru olur! (E, cevabı da sorulunca vereyim, olur mu?)
d-’Ombudsman tam adamı.’ Vallahi adamın adını da, böyle bir makamın işlerlik kazandığını da buradan öğrendim! (’ŞEY’imde değil’ demiş olmamışımdır UMARIM.)
e-’İzmirli değilim ama izmir müslümanıyım.’ analmaymun (e.ö) bu sözü de ağzına alıp suyunu çıkarana kadar geveler mi dersiniz? Bir peçetecinin ’izmir müslümanıyım.’ demesi ’İzmirliler peçetecidir’ demekle eş anlamlıdır? Yok yok sayın izmirliler bana kızmayın! Bu peçeteci ’Falan cemaat müslümanı, falan dergah dervişiyim’ dese yine aynı mana çıkardı! ben ne yapayım, o ’izmir müslümanıyım.’ demiş? Çıkıp ’İzmirliler peçeteci değildir’ diye dünyaya ilan etmeniz lazım!
Burada laf cambazlığı yapmıyoruz! Bakın ben didem şıllığının nasıl cinsel tecavüzlere kapı aralayarak, aynı anda devletten trilyon trilyon kredi ALA-MA-YANLARA sözlü tecavüz kapılarının kapatılması gerektiğini söylediğini, TEK İŞİNİN BU OLDUĞUNU BEL-GE-LE-DİM!!!
Ha, bu arada İzmirlilerin bana bir teşekkür borcu yoktur! Dünyaya beleş çalışırken İzmirli vatandaşlarıma ’Zaten onlarında farkına varabilecekleri’ bir hatırlatmadan dolayı ücret mi talep edilir canım.
Y-BİR FORMÜL ÜRETMEK LAZIM (Şok! peçetecinin, patroniçesi şırfıntının da kafası çalışmaya başladı!FİL-AŞ!)
’Her zaman söylemişimdir çare bulmak için derdi teşhis etmek lazımdır diye!’ diyerek tababet ilminin bin yıllık formülünü intihal katakullisi ile sahiplenmeyeyim. Ne diyor şimdi bu ŞİZOFRENİNİN son perdesindeki (Daha burada yazdık, her cümlelerinin birbiri ile TAMAMEN ZIT OLDUĞUNU!) anal maymunlar?
-’’BİR FORMÜL ÜRETMEK LAZIM’’ demek ki bir ’DERT’in olduğunu idrak edecek şuura yavaş yavaş ulaşıyorlar! Bu başlıktaki yazılarından anladığımıza göre bunlar ’DERT’in ne olduğunu düşünüyorlar, zannediyorlar?
-Dünyada dert denen tek şey Maksut AKINCI dır!
-Kim bu M.AKINCI? Suçu varsa şikayet edilecek bir makam yok mudur?
-Maalesef yok, çünkü o şizofrendir, yani yasalar karşısında sorumlu değildir!
-Peki yasalar karşısında sorumlu tutulacak akla malik olamayan biri FİLDİŞİ KULELERDEKİ ŞEYTANELERE nasıl rahatsızlık verebilir?
-Yahu hepsini söyletmeyin, biz buna bu raporu vermese idik zaten anamızın a(Biiip-Dıııt)nı görüyorduk, dünya üzerinde şeytane düzeni hepten yıkılıyor idi! Bizim anaç analmaymunumuz ’Yılın gazetecisini takdim ediyorum’ başlığı ile bu herifin yargıyı katlettiğini yazdı, devlet anamızdan trilyon trilyon emdiğimiz süt burnumuzdan geldi.
-E, o zaman tımarhaneye neyin kapatın?
-Adamın 15 yıldır yazdıkları ortada! Sırf bizim şeyimizi temizlerken ta göbeğimizi berbat eden peçetecimiz p.altaylının sadece BİR FORMÜL ÜRETMEK LAZIM başlıklı yazısı bile asıl tımarhaneye kapatılması gerekenlerin bizler olduğunu dünya aleme ilan etti! KIPIRDARSAK FOSEPTİĞE GÖMÜLÜYORUZ!
Yargıdaki tıkanıklığa geçici çözüm için M.AKINCI ya verilen raporu son bir çırpınış ile yasaların hilafına kullandık, sizin anlayacağınız TIP DÜNYASINA rezil kepaze olmuş durumdayız! Yazdıkları dünyanın gözünün önünde, çoğunun artık HAFIZASINDA olan belgeler karşısında ne yapabiliriz! Biz hali hazırdaki TIP çalışanlarına EŞŞEK dedik! (Dolayısıyla yargıçlara da!)
Şimdi yırtınıyoruz eğer belma satır gibi ’SATIR’lar bulursak, M.AKINCI da o satırların arasına ’Bak benim pensılıma satır işlemez?’ deyip pensılını sokarsa, bel ki bir ümit karambol oluşturup ’Bakın gördünüz mü işte deli’ deriz diye uğraşıyoruz.
***
Beni twetter dan takip edenler ’Yahu hani sen -PEK SAYIN DİYANETİN PAPAZ EFENDİLERİ VE VATİKANIN HOCA EFENDİLERİ- başlıklı yazıyı yazacaktın?’ diyecekler! El cevap: -Yazacağım yahu, valla yazacağım. Zaten elim mecbur! Ama düşündüm ki hazır ÇİN cumhuriyeti o yazı yazılana kadar beni korumaya almışken kavurga krizine girmiş anal maymunların kavurgasını da TÜRKÜ SÖYLEYEREK vereyim dedim.
***
Pentegonun kıçını yırtmasına rağmen gün be gün artan şöhretim sayesinde ve hayatında ilk defa bu yazımı okuyacak bir Eskimo kardeşim için kısa bir açıklama yapmak lazım değil mi?
Merhaba Eskimo kardeş!
Valla adamın Putin ve Rus halkı şahidimdir ki senden bir şey sakladığımızdan değil, sadece yaşadığınız bölgede iletişim zorluğu olduğundan ’Hele durum biraz netleşsin’ diye seni haberdar etmemiştik! Bu yazıya ulaştığına göre artık pek bir şey kaçırdığın da söylenemez. Gene de senin için durumu özetleyeyim:
Şimdi üç kıçı kırık eşkıya dünya halkının tamamına yakınını esir alıp elini kolunu bağlıyorlar! Bunlar biraz sapık eşkıya, olmadık işkence şekillerini deniyorlar. YIL-LAR - GE-Çİ-YOR !!! Ellerini (beyinlerini!) çözenler oluyor, ki onlardan biri de benim!
Ben ANGUT olduğumdan arada bir yükseklere çıkıp ’DURUM TESPİTİ’ yapıyorum! Sonra bu üç buçuk kıçı kırık sataniste diyorum ki: -’Ulan yetim hakkımı verin, şu bağkur maaşımda bağlayın! Böyle yaparsanız benim ortalığı velveleye verme malzememi elimden almış olursunuz! GERİ ZEKALI MISINIZ?’ diyorum.
Şimdi bunlar apışıp kalıyorlar! ’Acaba bu bir oyun mu? böyle yaparsak bütün esirler -AYNI HAKTAN BİZDE İSTERİİİZ- diye ayaklanır mı?’...
Şimdilerde ’BİR FORMÜL ÜRETMEK LAZIM’ diyorlar! ’Şu ANGUTUN dünyaya duyurduğu sesini duymazdan gelirsek bu tutum ESİRLERİN daha da dikkatini çekip GALEYANA getirir mi?’...
’BİR FORMÜL ÜRETMEK LAZIM’ diyorlar! Olup bitenin hepsi bu Eskimo kardeş! Selam.
Maksut AKINCI
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.