- 852 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
RAHAT UYU
Böyle bir bahar sabahı idi.Senden önce gidip almıştım sırayı, çoook bekledim, geç kalmıştın.
Getirdiler seni, arkada oturuyordun, açtım kapıyı, tuttum elinden, atkın yerlere sürünüyordu, topladım. Yüzün daha bir soluk, ellerin buz gibi ve titriyordun.
-Neden geç kaldın dedim.
Ağzında bir şeyler geveledin, koluna girdim içeri aldım, oturttum, öptüm yanak ve ellerinden.
sıramıza bakayım dedim.
Döndüm sen ağlıyordun, sarıldım öptüm o mis gibi kokan yanaklarından.
-Bana mı kızdın niye geç kaldın dedim diye ?
Hayır diye omuz silktin..
-Eeee meleğim ne oldu ?
Suskun, sessiz, yaşlar daha çok iniyor du yanaklarından.Yattım dizine, bende ağladım, öptüm ellerinden.
Hain kırmış gene kolunu, kanadını, kimbilir o şekli değişmiş suratı ile gene neler yaptı dedim içimden !!!
Muayenemizi olduk, tetkikler verdik. Evden yaptığım ekmek dürümünü verdim yedin, öbürünüde vereyim mi dedim ? başını salladın onuda yedin..
-Ohh dedin .
Ama yaşaların hep akıyordu menekşe gözlerinden..
-Beni kovdu dedin akşamdan beri açım !!! Etlerim diken diken oldu..
-Gidelim makinemi alalım, orda kalmak istemiyorum, bana* garı defol git evimden, senden bıktım usandım...* daha neler neler..
Hala ağlıyordu..
Zalim, kara kalpli, yedin malını mülkünü büyüttürdün çocuğunu, sen nankörün önde gidenisin pislik dedim içimden.
İkimizde ağladık, anahtarın yoktu. Cumali’ye telefon açtım, anahtarı getir diye.
Geldiler, ben o arabaya binmem diye direttin, oysaki arabayı sen almıştın, gaz parasınıda sen veriyordun. Bu araba senin dedim, zor bindin.
Allah’ım o ne berbat bir surat, iyce şekli değişmiş kapkara, o elleri, gözleri ağzından salyaları akıyor, bağırıyor, yakalarını yırtıyor ve ağzının pis kokusunu duyuyor biraz daha uzaklaşıyorum.Yok olasın ne diyeyim.
Senin dışında herkez kanser olduğunu biliyordu, buna rağmen seninle kavga ediyordu, susturdum ama oturduğu yerde kuduruyordu.
-Apartmanda da böyle yaptı, her kez duydu, sesi inim inim inletti apartmanı dedin.O ses bir daha çıkamasın.
Oysa sen onu nelerden ne pisliklerden kurtarmıştın.Yerini yurdunu terk edip, memleketten kaçırıp başkente getirmiştin. İmza toplanmış, onu memleketten atmak için.
Bunu sen bana söylememiştin.
Nedenleri ile birlikte 2009 da öğrendim.Şimdi ondan eskisinden daha çok iğreniyorum.
Seni mahvetmişti, maddi, manevi,yemiş bitirmiş, berbat yerlerde yaşamana neden olup, zatürre olmana zemin hazırlamıştı.
Saray gibi evinden uzakta, artık bir gece konduda yaşıyordun.
Onu hizmetli olarak bir bankaya sokturdun.
Kimlere hizmet ettirmemişti ki seni, kimlerle tanıştırmamıştı ki, kimlerin yanında aşağılayıp, rencide etmemişti ki.
Katilin olmuştu, yavaş yavaş,çekiyordu canını ve kanını damarlarından !!!
Kurtuldun biliyormusun ? yaşıyor katilin hiç bir şey olmamış gibi, etkilenmedi bile.
Sen gittikten bir iki hafta sonra oğlu ile tiyatro ve diksiyon kursuna yazılmış.
Hala senin çok kızdığın şeyleri yapıyor, işlevlerine devam ediyor, bu sefer daha da pervasız.
Menekşe Gözlüm yerinde rahat uyu, rahmetin bol olsun.
Şöyle bir başını kaldırıpta siluetini görsen işte Rabbim böyle okşar bu sana başlangıçtır derdin.
Ruhun şaad olsun.
Nazlıgelin
YORUMLAR
GÖNÜLÜ GÜZEL İNSAN GÜNAYDIN ;
ÖNCELİKLE MUHATABINA ALLAHTAN GANİ GANİ RAHMET DİLİYORUM..GERİDE KALANLARA SABIR DEMİYORUM HATTA TAM TERSİ DAHA BETER OLUR DİYORUM..İNANIRMISINIZ İÇİM BURKULMADI SIZLADI HER YERİM..ERKEKLİĞİMDEN UTANIYORUM BU DURUMDA..BENİMDE VAR EŞİM KIZIM ÇOLUĞUM ÇOCUĞUM..BU NASIL BİR ZİHNİYET ANLIYAMIYORUM..SİZİ GERÇEKTEN CAN-I GÖNÜLDEN KUTLUYORUM..HEM BİR DOST VE ARKADAŞ OLARAK DAVRANIŞINIZ, HEMDE BU KADAR GÜZEL ANLATIMINIZ İÇİN..NE VEFALI BİR YÜREK OLDUĞUNUZ ZATEN ŞİİR VE YAZILARINIZDAN BELLİ..SİZİ SAYGIYLA SELAMLIYORUM..