GİTME YAR
Nefesimi götürme yarimmmm. Yarım bırakma hayallerimi. Tamamla öyle gidelim. ama beraber..
Döktüğüm gözyaşları seni bana getiren yol olsa yolu tamamlamak için günlerce ağlarım. Ağladıkça mutluluğumuz çoğalacaksa, sonsuza dek ağlarım. Tükenene kadar.
Vakitsiz ayrılıkları önceyecekse bu Kış, bırak hep Yaz da kalalım. Güneş’imiz batmasın, çiçeklerimiz solmasın diye beklerim. Seni mutlu eden eğer gitmemse, hiç düşünmem çeker giderim. ’Beni sevsen nolurdu ki’ ?
İsterim ki beraberliğimiz adını ’MUTLULUK’ koyalım. Hiç ayrılmayalım, ayrılmasın bizden mutluluğumuz. Özledim bana aşk’la bakan gözlerini. Nefretimde var sana ait bişeye.
Seni benden alıp götüren kalbine kin’im var aslında biraz. Birazda pişmanlık.. Bilirim ki gitmek sebepsiz olmaz. Hatam var..’ Giderken seni benden almış olabilirsin, ama istesende alamayacakların var. Hayallerim gibi. Seni sevmem gibi.
Asla alamayacaksın bendeki bu kalbini. Almak istiyorsan beni ömrüne kat.
’Beni sevsen nolurdu ki.’ Kendinden uzaklaştırmak için verdiğin çabayı beni sevmek için versen ?
Çok mu şey istiyorum.
Seni çok seviyorum Hata mı ediyorum ?
Elimden tut uçurumun kıyısından alıp götür yüreğinin sahilinde ısıt, uzaktan bakmayalım hayalime yakınımda sen olduktan sonra. Hayat yanımda..
Biri yanıma gelip sorsa ; Bu kim ?
-Benim mutluluğum, sadece benim..
ESRA GAMLI
YORUMLAR
çok saçma Bİr kadın her ne olursa güçlü olmak karşısında güçsüz kalmayı tercih etmemeli ya da bu inancıruhunun derinliklerinde beslemeleli aksine bir hayttan geri çekiliştir hayata kabuk saracaksa ruh o halde insan hiç yaşamamayı çoktandır kabullenmiştir demektir