- 824 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DERVİŞ+TEKKE+ÇORBA=HEP BERABER SOFRAYA-MI?
DERVİŞ+TEKKE+ÇORBA=HEP BERABER SOFRAYA-MI?
Merhabaaa, güzel küremin güzel insanları merhaba!
Sohbetimize twetteer denen kuruma bir müjde vererek başlamama müsade olur mu? tvititcığım takipçim şu an 4’e düştü ama hiç gam yeme, takip ettiklerim de 23’e çıktı! Sana daha önce söylememiştim, benin takip ettiklerim 10 milyona çıkınca da yasağı kaldıracağım! DAHA NE OLSUN?
***
Bu sabah haberlere bakanlar acaba sayın AKINCI bu haberlere hangi gözle baktı diye merak ediyorlardır. Valla haklısınız, bende olsam merak ederdim. Şu halde GÖREVİMİ yapayım:
Haberlere bakarken, yazı yazarken alıntı yapmak, yahut facebookta paylaşmak için lüzumlu gördüğüm haber sayfalarını açık bıraktım. Bu facebook denen kurumda isteyen istediği yazıma ulaşabiliyor mu bilmiyorum, birazda şüphem var, bu yüzden o işlemi yapmadım. Tabi ben basının bir kısmını turlayınca ya kadar ilk baktığım kurum 10 yeni ’ŞOK’ haber sunmuş! (’ş’ ile’b’ yer değiştirse de olur ya, neyse.) Şimdi o haberleri kısa başlıkları ile sunup, çorbamızı servis edelim:
1-israil anadolu kartalı tatbikatına çağrılabilir.(stv tarafından ’Ağzı kulaklarına vararak’(!?) yapılmış bir haber.)
2-MHP lideri bahçeli resmen bombaladı. (stv-İlk defa bahçelinin tüm söylediklerine katıldığım bir haber olmuş.)
3-İran İsrail’in özrü için öyle sözler söyledi ki... (stv-İran gen.kurm.bşk.nın tüm söylemine katıldığım bir haber.)
4-h.vaktimden A.Erdoğral kızımız bir cümlesi hariç ’M.Yazıcıoğlu öldümü?’ başlıklı yazı yazmış. O cümle şu: -’’Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde “seçimi geciktirmenin anlamı yok, oyum Gül’e” diyebilen bir liderdi o!’’ Fikrimi hemen söyleyeyim, birikmesin: mason sülünün bir fıkrası vardı, hanım kızımız kendi şahsı üzerine alınmasın ama, şöyle bitiyordu fıkra. ’’Valla bizim kızımızın da on parmağında on hüner vardır, yalnız bir kusuru varsa biracık hamiledir.’’ Yani diyorum ki, bana da ’’firavun, nemrut, netanyahu gibi isimler arasından birini seçeceksin?’’ diye emri vaki yapılsa, şöyle en az sayıda katliam yapacak olanını seçerdim.
5-h.vaktim: İran’a ABD’li Cumhurbaşkanı Adayı (A.nejad a ’adamın seninle ne zaman tevetleşeceğiz?’ demek geldi içimden.)
6-h.vaktim: Baykal Sessizliğini Bozdu (Anayasadan ’Türk’ kelimesi çıkacak BÜYÜK KIYAMET KOPCAK demiş deniz. Bu dünkü bir haberdi aslında, ama ben yeniden açtım. Şimdi bu deniz arkadaşımız Bİ-LE-REK - İS-TE-YE-REK apduçu cumhurbaşkanı seçti! Yazıcıoğlu’nun razı olması ’Firavunlar arasından ılımlı olanını seçmek’ idi, deniz’inki en azılısını gösterip, ılımlı ya razı etmek!’ idi! Biz şuan (26 mart 2013. sa: 16 47) muharrem yılmaz ile ülke yönetiyoruz, denizin kafa kumda olduğundan YUKARIDA KALAN KISMINDAN ÇIKAN SESLER seçmen tarafından ANLAŞILAMIYOR! (Doğrumu deniz?)
7-hürriyet: ’Sizin cinsel hayatınız nasıl?’ (Savaşın kılıçlar, tanklar ile değil, KASETLER ile yapıldığı noktada tv de sorulan soru!!! Cevap da gayet normal ’Kaset göndereyim?’... Yoruma gerek var mı?)
8-hürriyet-analmaymun: Bu cümleleri ben yazsaydım. (maymun benim dünkü -’HATIRLAMA DÜŞÜN’ VUSLAT, BU İLK ÖPÜŞÜM. -başlıklı yazımı kastediyor ama, artık nefesi kesilmiş yaşlı peçetecinin. korkusundan konuya girememiş. Son cümlesinde ’Bu lafları kurutun bakalım’ diyebilmiş.
Gördünüz mü? Şu ana kadar adım adım, aşama aşama Maksut AKINCI’yı göremeyen hürriyet faturayı size çıkarmış ’Ben halkım, siz 74 milyon gazetecisiniz! Bize bunlar söylendi, şimdi ya infaz kararımıza razı olun, yada gazetecilik vazifenizi yapıp durumu açıklayın’ deyivermiş. Cevap veriyorum: maymun, peçeteni al, şeytane patroniçenin başına git.
9-hürriyet-analR.rauf: Ne olabilir? (Demiş başlıkta... ’Ben gök kubbeyi başlarına yıkalım diyorum! (Recep ile bana diyor ha!) ama şimdi ayaklanmayacaksanız ilelebet susun.’ demeye çalışmış. Halbuki şu an tüsiad başkanı dünyanın gözü önünde ’Ulan recep denen hödük, sen ne ara benim obama çadır kurdun?’ dedi, ne recep den, ne recep düşmanlarından GIK çıka-bil-me-di! Sizin anlayacağınız analR. ’Başı kıçı belli olmayan maymun şov’lardan birini daha yapmış yarım asırdır yaptığı gibi.
10-ht: ’VUR DE VURALIM’ POLEMİĞİ (Başlıklı haber 1. sırada idi ben baktığımda. Çok aç ve çok gergin iki pitbul düşünün! Tam ortada bir kemik! Haber için koydukları fotoğraf İLK ANDA BEYİNLERE BU ÇAĞRIŞIMI YAPIYOR! Zaten konuşma baloncukları ağızlarından akan salyayı simgeler şekilde yapılmış, içlerine yazılan yazılar da bu kanaati tamamlıyor. Daha özet söylemek gerekirse didem ciner: ’Ulan benim yırtığımın keyfi kaçmışken siz nerenin iti oluyor da rahat etmeyi düşünüyorsunuz?’ demiş.
11-Ht: 14 ana manşetin yer aldığı kutunun hemen yanında anne köpek özgürlüğünde memeleri çıplak bir karı fotoğrafı var, zatende yüz üstü pozisyonda. Hemen yanında da yardımcı peçeteci p.altaylı fotoğrafı ve yazı başlığı. ’Böyle akil adam komisyonu olmaz’ demiş... Neden adam olamadığının sırlarını verdiği köşeciğinde de ’’NE ZAMAN ADAM OLURUZ? muhaliflik değil muhalefet yaptığımız zaman.’’ demiş...Dünkü -MAKSUT DİDEM’İ NİYE ÖPTÜ - başlıklı yazıma cevap vermiş. Yani diyor ki ’Sayın AKINCI senin dediğin olmaz, yanına tavizler vererek taraftar almalısın! Biz uyaroğluyuz, haberin ola’ diyor..
***
Hani Cem Yılmaz’ın o uzay filimlerinde yontma taş devrindekilere bir şey anlatmaktan ümidini kestiği bir sahne vardı ya...
Ama benim bir avantajım var! Şuan hali hazırda HAYATTA olanların kalbur üstündekilerin çoğunluğu, ama sesleri bastırılmışların çok CÜZ-İ (Az!) bir kısmı yontma taş devrinde yaşıyor!
Şu halde taş kafasından dolayı taş devrini yaşayan bir avuç kıçı kırık hırsıza durumu tekrardan özetleyeyim:
-PUFUT PUFUT... FU, FU... TU TUH.. DENEME, DENEMEH HHH HI... MARSTAN DÜNYAYA, MARSTAN DÜNYAYAHH HI HI HI... ETRAFINIZ SARILDIH DIH DIH IHH HIH HIH HIH...
Mesele şu:
Benim nasıl bir huy ve karakter de insan olduğum, ödlek, cesur, hırlı hırsız, bilge, kara cahil, dersimizin konusu değil!
Hatta suratımın çizgileri, (meraklısına?) cinsel organımın şekli şemali de dersimizin konusu değil!
Dahası ne kadar suç işlediğim, şu an mevcut yasalara göre kaç yüz yıl ceza almam gerektiği de dersimizin konusu değil!
Normal insanlardan özür dileyerek, EŞŞEK beyinli, domuz ruhlu insan suretli mahluklara çok milyonuncu kez bir kere daha özetliyorum! Dersimizin konusu:
a-Bir ciğer hastasının HERKESİN GÖZÜ ÖNÜNDE bağkurdan kovulmuşluğu var!
b-Yetmemiş herkesin gözü önünde bu adama ÖMÜRRR boyu şizofren raporu verilmişiliği var!
c-Yetmemiş bu adama ’Hastane’ adı altında işkence yapıldıktan sonra, tedavisinin OLAMAYACAĞINI iddia ettiği hastalıkla sokağa atılmışlığı var, ne yer ne içer diye sorulmadan!
e-Bu adamın yetim hakkını vermemek için devletin gayri resmi olarak TERÖR suçu işleyip, evine saldırtıp, duruşma başlat-ma-mış-lığı var!
d-Bunları sadece mossad ve cıa’nın değil, artık dünyanın duymuş olma ’DEZAVANTAJI’(?) var!
e-terörist israilin şaron hükumetince LİSTENİN BİRİNDE ölüm ile T.C.nin DİNLEDİĞİ telefondan tehdit edilmişliği var!
Y-Türkiye den hürriyet, dışarıdan wsj gibi gazetelerin bu durumdan müsait bir zaman ’VAZİFE çıkarmak’(?) üzere kıçının üstüne yatıp, şu anda .ikilmiş SIPAYA dönmüşlüğü var! (Kim o ’Yeter sayma artık’ diyen?...)
*
Peki tamam. Şu halde ÇÖZÜM diyelim: Çözüm:
a-Ayıp değil günah değil T.C çıksın ’Evet Maksut AKINCI adında bir vatandaşımız vardır, ona karşı devlet adına bir takım suçlar işlenmiştir, bunun karşılığında bu şahıs ta bir takım (Direkleri kesmek görev başındakilere YAZILI (?!) olarak hakaret etmek gibi!) suçlar işlemiştir. T.C. ’BAĞIMSIZ DEVLET’ olmasının icabını yaparak duruma el koymuştur! Bu dava çok dallanıp budaklanmış olduğundan, ilgili şahsın yeterince mağdur edil-miş-liği de göz önüne alınarak BASINA AÇIK YARGILAMA başlamıştır.
b-Hani ben beyin özürlü, ömüRRR boyu şizofrenim ya! ’a’ şıkkındaki talebim pek bir ÜTOPYA ise, beni infaz etmenin de bir faydası, manası kalmamış ise, yazı yazmamı engellemek, geçmiş davaları kapatıp, şimon perezin deyimi ile ’Hatırlayıp, düşünme’ yolunu açabilmek için İmralı adası şahsıma BAĞIMSIZ DEVLET kurulmak üzere bana verilsin? Ne şiş yansın ne KEBAP? KEBAP KEBAP!!!
c-’’İşin uluslar arası boyutu da vardır, zaten kendimiz bu ’Devlet kurma’ işine kendi aramızda razı olsak bile ULUSLAR ARASI CAMİANIN ONAYI GEREKİR!’’ Deniliyor ise şu halde Uluslar arası bir mahkeme kurulmasını ve beni yargılamasını talep ediyorum! Talep ediyorum, çünkü MAĞDURİYETİM HAT SAFHADADIR mahkeme sonucu bu mağduriyetimin azalacağını düşünüyorum. Şayet alacağım ceza beni daha da mağdur edecek ise bile bu durumda da ADALET YERİNİ BULMUŞ OLUR? Benim başkalarını mağdur etmemin önü de kesilmiş olur???? Fakat ilk defa böylesine bir yeryüzü mahkemesi kurulduğu göz önüne alınarak duruşma sonunda çok ciddi mağduriyetim açığa çıkar, bu davanın neticesinde İNSANLIK ALEMİ ’Adalet ve Barış’ istikametinde ÇAĞ değiştirecek nitelikte kazançlı çıkarsa, mahvolan hayatıma karşılık KIBRIS’ı iste-ye-bi-li-rim!!!
d-İlla benim müdahil olmam gerekmiyor! Aleni bir yargılama yapmak için bazılarımızın göremediği MANİLER var ise, şu anda bütün dünya ülkeleri bir araya gelip ortak bir kararla ABD nin en az 7 eşit parçaya bölünerek bir avuç satanist yahudinin dünyaya zulüm etme malzemesi elinden alınsın.
Y-Ben böyle halimden çok memnunum! Her gün iki sayfa yazıp dağıtınca kuru ekmekle de olsa hayatımdan lezzet alıyorum! Durum bÖÖÖlece kalsın, eğer sadece abd rahatsız olur ve bir çözüm bulmak isterse hillary den bir biskreme razıyım. DAHA NE DİYEYİM?
Maksut AKINCI
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.