- 644 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİLİLLER SEVGİLİSİ HOŞGELDİN.!
ONA yazmak.. saadece insanlığın deyil, bütün kainatın efendisine yazmak, selamlamak onu dünyayı şereflendirdiği gece.. ve ağlayabilmek o geldi diye sevinçten.Nasıl anlatmalı ki, bahtiyarlığı? nasıl seçmeli doğru kelimeleri.EY! iki cihan severi EY! Alemlerin hürmetine, yaratıldığı kutlu sevgili HOŞGELDİN...
ONA yazmak şimdi kelimelerin acziyyetinden bahsedeceğim eksik kalacak, yetmediğini söyleyeceğim.Ta ruhlar aleminde toplandığımızda varlığına şeksiz şüphesiz iman ettiğimize yazmak.. Ben sana yazmak cesaretini gösterdiysem ancak sana içimde yaratıldığımdan bu yana var olan sevgimi yazabilirim.EY iki cihan serveri sevgin ne kadar büyükse; yazmakta öylesine zor.
Pek çok yazım oldu sevdiğim ,sevmediğim, acısını çektiğim yüzlerce şeye isimsiz adressiz mektuplar yazdım.Bir tanesini bile sahibine ulşatıramadığım yüreğimden damlayan mısralar.Bu gece ise yani senin varlığınla dünyayı şereflendirdiğin gece sana yazmak geldi ruhumun en ücra köşesinden.Bugün yemek yerken, iş yerinde,otobüste kalbim ve ruhum yazdı durdu.Herşey bir tarafaydı, herşey birgün bitmeye mahkumdu.Acılar unutulur sevinçler kısa sürerdi.
Evet seni sevmek ve bunu ellerinin titreyişini durdurup mısralara dökmek..yapmaya çalıştığım şey buydu..
Veysel karani gelir aklıma peygamberi sevmek denilince.Çünkü sevmenin sana olan aşkın zirvesinde hep onu bulurum.O seni görmeden sevdi tıpkı bizler gibi.Sen onu, böyle sevdi diye kokusundan tanıdın.Seni görmeden, görme imkanı varken böyle bir aşkla sevmek veysel karani kalbi taşıyanlara mahsustu.
Seni sevmek tüm azalarında varlığını hissetmek , Seni sevmek her sabah adınla uyanmak ve adınla kapatmak gözlerini, tıpkı senin gibi.. senki gözünü açtın dünya ya ümmeti ümmeti dedin Ve kabre konulduğunda dudaklarının birşeyler fısıldadığını söyledi sahabe-i kiram yine aynı ses ÜMMETİ ÜMMETİ...Nasıl böyle bir merhamete kayıtsız kalır iman etmiş gönül?
EY! iki cihan serveri bu kadar ulvi bir sevgiye muhatap biz günahkarlar VE Rabbimiz dile benden ne dilersen ey sevgilim derken miraçta rabbine ümmetim cennete girmedikçe girmem diyen merhamet peygamberi bizler seni nasıl sevmeyiz? Sevgin asırlar geçsede hayat bulacak her sinede Rabbe açılan ellerde istenen şefaatin olacak.Sen benim peygamberimsin varlık sebebimsin ve diyorsun ki beni nefsinizden çok sevmedikçe hakkıyla iman etmiş olmassınız.Ben aciz bir kul olarak diyorum ki seni nefsimden çok sevmeidkçe gelmeyeceğim havz-ı kevsere..Şimdi rabbimden tek muradım seni yeryüzünde ki herşeyden çok sevmek ve bu sevgiyle emaneti teslim etmek.
EY..! KALPLER TABİBİ kalbimdeki sızıya ancak sen derman olursun.Ebediyyet mekanında ebedi hayatlarda buluşmak duasıyla HOŞGELDİN ŞEREF VERDİN DÜNYAMIZA....