- 518 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
'HATIRLAMA DÜŞÜN' VUSLAT, BU İLK ÖPÜŞÜM.
’HATIRLAMA DÜŞÜN’ VUSLAT, BU İLK ÖPÜŞÜM.
-’’şimon+hürriyet+rröportaj=?’’
-Yahu bunu bilmeyecek ne var, ’6 milyar sığır ve angut mezbahane istikametine yön değiştirecek’ demektir.
*
Bizim vuslat ’israilin Türkiye den özür dilemesi hakkında ne düşünüyorsunuz, yazın yayınlayalım’ diye bir sayfa açmış. üste de netenyahu ile Recebin fotoğrafını koymuş. Eee, büyük angut AKINCI durur mu, derhal tıklar vuslat’a:
-Adımı ANGUT koydular ama ben MAĞDURUM! Resimde görülenler de biri iyi eşkıya, biri kötü eşkıya.. Peki bunu yayınlamayan? Maksut AKINCI
(Not: Tabi ki yayınlamadılar.)
Vuslat öyle altta kalacak karı mı? Derhal şimon babasına gitmiş ’Ey anal maymun neslinin büyük babası, gel seninle ŞEY edelim?’ demiş, ŞEY, ropörtaj yahu.
Almış zurnayı büyük analmaymun, kıçı ile aynı anda zurnadan ne nağmeler çıkarmış bakın:
-’’Geçmiş ölüdür! Ben vaktimi geleceğe bakarak geçiyorum. Çoğumuz düşünmek yerine hatırlamayı tercih eder.’’
*
Bir an geçmişin öldüğünü düşünsenize? Vuslat kocasının kim olduğunu unutmuş!... Kim ’Baş’ idi, neresi ’KIÇ’ idi, askeri okullar neden vardı, hangi stratejiler kimlerin emri ile uygulanmıştı, her şey, ama her şey ’SIFIR!’
İşte bu şok hali içinde ben sesimi birden yükseltiyorum: ’Yahu unuttunuz mu pentegonun genel kurmay başkanı benim!’ diyormuşum. Tabi ilk icraat ingilizleri huzuma çağırıp ’Şu ekmek kızartma makinası reklamını açıklayın bakalım?’ İkinci icraat Wsj gazetesini huzuruma çağırıp ’Ulan ikiz kulelerde bir tek paralı yahudinin ölme-me-si haberini kim neresine soktu ise ıkına ıkına geri çıkarsın bakalım?’... Sizin anlayacağınız ’Yandı gülüm keten helva’...
***
12-13 yıl olmuştur, korkut Özal’a yazışmalarım esnasında şöyle bir şiirimsi karalamıştım:
’’Dün dündür, bugün bugündür./ Gün gündür, dün de bir gündür?/ Gün, dün ile ’bugün’dür! /Dün bugündür, gün bugündür!/ Bu ne uyku kaç bin gündür?’’
(hatırlamaya çalışarak yazdım. bu şiirimsilerin orjinalleri k.Özal’da vardır. O tarihlerde nurettin keleşoğlu adında bir yaveri vardı ’Senin bu yazılarını yayınlar satarım, sen gene aç kalırsın!’ demişti... Yahu nurettinciğim, çıkar yayınla şunları, dünya huzurunda telif ücretlerinin senin olduğunu ilan ediyorum.)
***
KUR’AN’da ’Sıratı müstakim’ diye bir kavram vardır! Dil uzmanı değilim ama ’Orta yol’ diye tercüme edilebilir herhalde. ’Ölü’ geçmiş(?) ile ’Yaşayan’ yarın(?) arasına bu ’Sıratı müstakim’ çizgisinden bakarsak:
’Ne düne onulmaz bir hastalıkla takılıp kal, ne yarınki yonca için nankör eşeklerden ol’ gibi bir mana çıkar herhalde, öylemi Yaşar hoca?
Bizde de ’Dün geçti, yarın garanti değil, günü kurtar’ manasında sözler vardır ama, burada ’Dün’e yapılan ölü muamelesi ile yarına yapılan ölü muamelesi aynıdır, onları ölü göstermekten maksat ’Bugünün de öleceğini’ ihtar içindir. ’Dünün hatasını telafi ettiğin kadar yarınlar senin’ demeye çalışmaktadır.
Mesela faik adında bir avukatımız vardı, ikide bir çıkıp zevzeklik ediyordu, Soy adını araştırmak yerine tembellik edip ’Faik Tarımcıoğlu’ diye döşendim hakareti. Gerçi yazıyı okuyanlar Tarımcıoğl’ndan bahsetmediğimi anlamışlardır ama, ertesi gün bir yazı ile Tarımcıoğlu’ndan özür diledim ama... Yani, diyorum ki KABUL EDİLEMEZ AĞIR HAKARETLER ETTİĞİM mazlum ve mağdur insanların var olduğunu tahmin ediyorum! Ben onlardan beni affedinceye kadar özür dilemek istiyorum!
Yani diyorum ki ’Özür dilemek’ = ’Senden özür diledim, haydi şimdi koştur bana kusursuz köleliğe başla’ EDEPSİZLİĞİ DEĞİLDİR!
Yani diyorum ki ’Uluslar arası karasularda bir ülkenin sivil vatandaşlarına saldırıp, gücünün yetmediği anda ’Özür dilerim’ demek; ’savaş-güç’ dengeleri ile alakalı ’Savaş oyunları’dır! Gerçek anlamı ile özür dilemek ise, dünya halkına yapılan edepsizlik, zulüm ve eşkıyalık serilerinden ötürü, bu MAĞDURLAR ARASINDAN KÖR, TOPAL AMA BASİRET SAHİBİ BİR ANGUTTAN, YANİ BENDEN ÖZÜR DİLEMEKTİR!
Özür dilemek ’yapılan yanlışı telafi etmeye hazırım.’ demektir! Şimdi öt bakalım şimon düdüğü, beni bir tehdit ettin, hayatımı alt üst ettin. VATANSIZ KALDIM! Nasıl telafi edeceksin?
Lan sana bir kıyak yapayım şimon: Çık ’Kıbrıs Maksut AKINCI’YA TAHSİSİ EDİLMEK ÜZERE BOŞALTILMALIDIR’ de, ondan sonra ne yaparsan yap ben seni özür dilemiş ad edeceğim.
***
Kız vuslat? (vuslat doğan sabancı !) ŞEY açılmışken gireyim mi, bu seferlik ’Eşşek aksamakla ayağı kesilmez’ deyip geçeyim mi?
***
’’Küresel ’Tek kişilik terör örgütü başkanı’ dünya kamuoyuna’’ saygı ile sundu.
Maksut AKINCI
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.