- 1309 Okunma
- 5 Yorum
- 2 Beğeni
öğrendim Yazısına Yorum Yap
"öğrendim" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
MESUDE ORAK
@mesudeorak
hoş geldiniz okuyan gözlerinize eşlik eden yüreğinize ve yazan bileginize saglık sevgiyle kalın her zaman sizin gibi degerli şairleri sayfama beklerim...
MESUDE ORAK
@mesudeorak
hoş geldiniz okuyan gözlerinize eşlik eden yüreğinize ve yazan bileginize saglık sevgiyle kalın her zaman sizin gibi degerli şairleri sayfama beklerim...
25 Mart 2013 Pazartesi 21:10:41
mesude hanım umutsuz bir aşkın çırpınışlarıydı sanki yazınız umarım her şey istediğiniz istikamette gelişir emeğinize yüreğinize sağlık sevgi selamlarımla
MESUDE ORAK
@mesudeorak
hoş geldiniz teşekkür ederim iyi dilekleriniz için aşk değilmidir bizi bu hale düşüren ve peşinden sürükleyip çırpınışlar yapmamızı saglayan aşk yaşamakmıdır umut etmekmidir bilemiyorum ama yüreğimden geçenleri yazıyorum ve okuyan gözlerinize eşlik eden yüreğinize ve yazan bileginize saglık sevgiyle kalın her zaman sizin gibi degerli şairleri sayfama beklerim...
MESUDE ORAK
@mesudeorak
hoş geldin hemşerim teşekkürler çokta haklısın ve okuyan gözlerine eşlik eden yüreğine ve yazan bilegine saglık sevgiyle kalın her zaman sizin gibi degerli şairleri sayfama beklerim... sevgi ve selamlarımla....
MESUDE ORAK
@mesudeorak
hoş geldiniz okuyan gözlerinize eşlik eden yüreğinize ve yazan bileginize saglık sevgiyle kalın her zaman sizin gibi degerli şairleri sayfama beklerim...