Mən birini sevdim…
Günlər boyu danışmir..Yazmir..Axtarmir ..və bir gün gəlir sadəcə ”salam” deyir..və yenədə O qalib gəlir… Axtarmırsa soruşmursa sevmir deməkdir..bu qədər Sadə..bu qədər Dəqiq..bu qədər Qısa.. Nə qədər küskün olsam da sənə tək bir sözündə bağışlayıram..Bəlkədə həmişə buna görə itirirəm.. Bəzən tək bir yerdə xoşbəxtliyi axtararsan..Onun yanında..Zamana deyildə sənə ehtiacım var ən çox.. Unutmağı mənnən yaxşı bacaran yoxdu..O sevmirəm deyir mənsə unudub yenidən sevməyə davam edirəm.. Harda qaldığımızı bilmirəm..ama yarim qalidiğini bilirem.Səninlə bir gün dava edirik..çox qırırıq bir birimizi..Sən əsəbləşib yazmırsan 2-3 gün..Mən yazdığımda da bağışlamırsan..Və bir gün çox darıxırsan..Profilimə baxırsan..Hamı eyni kəlməni yazıb..”ruhun şad olsun dostum..” indi söylə özünü bağışlaya biləcəysənmi? Gülümsəmək üçün tək bir şey bəs edir ,bəzən onun baxışı,bəzən söylədikləri..Bəzən səslənişi.Yanında olmaq istəyibdə ola bilmədiyim bir gün daha bitmək üzrədir.,Belkede o indi xoşbəxtdir ..Sevməyimin nəticəsi bu idimi? Mən birini sevdim..mənə hər halında sevməyi öyrətdi.. Mən birini sevdim..sevdiyim halda get deməyi də öyrətdi..sevmədiyi halda qal dedirtməyi də.. Mən birini sevdim..mənə yanında olarkən onsuzluğu da yaşatdı..uzağda olanda onunla olduğumu da.. Mən birini sevdim..mənə ağlamağı da yaşatdı..ağlarkən gülməyi də.. Mən birini sevdim… mənə dostlaşmağı da öyrətdi, dostlardan imtina Etməyidə… Mən birini sevdim… mənə yaşamağı da öyrətdi, yaşarkən ölməyi də…. Mən birini sevdim… mənə yadda saxlamağı da öyrətdi unutmağı da…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.