- 780 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MART AYI
Boşuna dememiş atalar ,"Mart kapıdan baktırır,kazma kürek yaktırır ." diye.Bu yıl yine yaptı Mart ayı yapacağını.Tam ağaçlar çiçeğe durmuşken,tam içimiz bahar heyecanıyla kıpır kıpIr oluvermişken; bir fırtına,bir kar,bir soğuk hava sarıverdi hepimizi...
İnsanların kişiliği pek çok etkenden etkileniyor,bunların bir kısmı genetik faktörler olup değişmezken,bir çoğu çevresel faktörler olup hem değişiyor hem de insanların kişiliğini etkiliyor.Ekvator’ a yakın bölgede yaşayanlar daha hareketli ,daha pozitif olurken ;kutuplara yakın yaşayanalar daha soğuk kanlı,daha negatif insanlar olabiliyor.Ayrıca insanların doğdukları ayların da kişiliklerin de çok etkili olduğunu düşünüyorum.Çevremdeki Mart ayından doğmuş olanlara baktığımda tam bir çelişkiler yumağı olduklarını görüyorum.Bir bakıyorum ki her yer bahar bahçe bir bakıyorum her yeri sisler,buzlar sarıvermiş;bir bakıyorum mutluluğun zirvesindeler bir bakıyorum en diplere vuruvermişler.Sanırım bu Mart ayının gelgitleri etkiliyor ,bu ayda doğan insanların kişiliklerini...
Biliyorum doğada değişmeyen tek şey değişimin kendisidir dese de birileri yine de bunca değişim çarpıyor tüm doğayla birlikte biz fanileri de...Ey Mart ,seni biraz dengeli olmaya davet ediyorum tabi ki Mart ayında doğanları da ...Değilse bozuluyor tüm düzenler,dökülüyor açılan tüm çiçekler,talan oluyor hem ağaç bahçeleri hem de yürekler...
SEÇ 24 Mart 2013
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.