- 1006 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
AYRILIK YAMALI ELBİSE
AYRILIK YAMALI ELBİSE
Elleri titrek bir şekilde tuşlara basyordu kadın,gecenin namlusunu yemişti tamda orta yerindeydi kurşun.
N eden dedi saçlarını ensesinde bir tokayla tuttururken yalnızlık ve eski yeni tüm hüzünler gece çalardı kapıyı.
Aceleyle terliklerini ayağına geçirip oğlunun odasına gitti uyuyan masumiyete bakıp ferahlamak istedi,tekrardan odasına gidip hiçbir şey olmamış gibi geceyi kandıramazdı.
zaten bu yaşına hep ayrılıklarla gelmişti elbisesi yama doluydu.
Belki bu sefer farklı olacaktı ama az önce duydukları onun bu yaşamı eşsiz ve aşksız tamamlayacağını hissettirmişti ona.
Adam içilen yanlış sarhoşlukla kadına sular seller dökülmüştü.
Şeytan yine bir yerlerde kıs kıs gülüyordu, çünkü bir evliliğin çöküşü için güzel bir darbe yapmıştı.
Adam hem kadının hem gecenin sarhoşluğuyla büyük bir oyuna gelmişti ve kadın ustaca konuşturmuştu onu.
Kadın duyduğu ihanetin sesiyle önce donmuş sonra cayır cayır yanıp sanki tuşlar ona yardım edecekmiş gibi yen i bir yazıya belkide bir boşalıma sarılmıştı.
Bir yandan açtığı radyosunda içindeki sesleri susturmak istiyor bir yandanda bir akıntının içine çadır kurup orada gitmek, doğruyu bulmak istiyordu.
şu bir gerçekki bu kadın hiçbirzaman aşkı yakalıyamayacaktı ,unutmalıydı vazgeçmeliydi eskidende vazgeçmişti kaç yıllar ayrılığın elbisesini giymişti,ve yalnızlığıydı onun aşkı.
Düşündü onu tekrardan sevebilirmiydi,cevap kırbaç şiddetindeydi.
Bir adamında, kadınında , nefsi terbiyeli olmalı ,gerekirse döveceksin ,söveceksin ,işkence edeceksin ama ihanet geçmeyecek beyninde ,senin olanı ve sana eş olanı görecek gözlerin ,diğer türlü iğreneceksin kendinden,sende adammısın heyt diyeceksin , bu kadarmı ki sevgin kadınana ihanet kolay, şeytan bu kadar kolaymı giriyor sana arkadaş.
Kork be bir felç gelir nerden bilmezsin.!
parmakları ve aşk dolu yüreği yorulur kadının gecenin yorgunluğu çöker üzerine,
zaten tüm şiirlerinde hüzündür adı..
tüm kelimeleri yalnızlık kokmuştur zaten
şeyla bakışlarının rengi özlem olmuştur
dudakları ayrılğı ezberlemiş en büyük uçurum olmuştur
belkide kendine divane bir aşıktır
en güzel yamalı elbisedir o..
gurbeti tadandır, ateşe yürüyendir.
yanmaktan korkmayandır,
kanamaya devam edendir.
kadın susturur parmaklarını.
Hatice Nilüfer DİRİLEN
YORUMLAR
VE YAZAR AÇTIGI RADYOSUNDAN DUYULAN MÜZİGİ YAZMAZ..^^AYRILIK ATEŞTEN BİR OK^^ şarkısı çalmaktadır ..ve adı hüzün olmuştur yılar süren ayrılıklardan elde kalan bakiye ile.. ^^^^zaten bu yaşına hep ayrılıklarla gelmişti elbisesi yama doluydu.^^^ Bu cümle yazının kalbiyidi vucuttaki kalp kadar(Müsemma) hacmi küçük lakin muhteviyatı vucudu simgeleyen kan pompası kalp misali bir cümle tüm gizleride yaşana azabıda çok yalın ve net bir şekilde anlatıyor..Ve yamalı elbise çok manidar efendim başlık çok manidar ve güzel...
Sayın Şair -Yazar hanımefendiyi kutluyorum..Kaleminden öpüyorum...