- 488 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BAŞARINIZI PAYLAŞIN Kİ MUTLULUĞUNUZ ÇOĞALSIN
BAŞARI’NIZI PAYLAŞIN Kİ MUTLULUĞUNUZ ÇOĞALSIN
Muzaffer SÖĞÜTLÜ - 16 Mayıs 2012 00:00
“Eğer bilgelik bana,onu kendime saklamam ve kimseye bundan söz etmemem koşuluyla verilmiş olsaydı,derhal geri çevirirdim,paylaşmadıktan sonra birşeye saip olmanın hiç bir zevki yok ki...”Tarihin derinliklerinden bir ses”Seneca”paylaşmanın önemini nede hoş anlatmış.
Yaşamınızın en önemli kişisi siz olduğunuza göre sizin beğendiğiniz sizin başarınızdır.Siz kendi kendinizle yarışacaksınız önce.Kendi yetenekleriniz,kendi sınırlarınız ve olanaklarınız içinde en iyisini yapmayı çabalayacaksınız.
Başarınız ister büyük olsun ,ister küçük,isterse bu başarınıza yıllar sonra şimdi ulaşmış olun,isterse geçmişte...
Başarınızda emeği,fikri,sevgisi ,desteği olan herkesle bunu paylaşmayı unutmayın,onlara teşekkür edin.
Siz başarı merdivenlerinize tırmanırken yanlız değildiniz, tıpkı yeni yüremeyi öğrenen bir çoçuk gibi,elinizden tutan sevdikleriniz vardı.Sizin için yaptıklarının bilincin de olduğunuzu ve değer verdiğinizi göstermk için teşekkür edin.
Belki bu duyguları zaten hissdiyorsunuzdur ama sadece bazen hissetmek yeterli değildir,hislerinizi iletin ki onlarda mutlu olsunlar ,sizlerle gurur duysunlar.
Paylaşınca mutluluğunuz çoğalacaktır.Daha fazla kişi mutlu olacaktır.
Siz başarınızı paylaşınca sadece çoğalmakla kalmayacak dönüp dolaşıp yine size geri gelecektir,çünkü insanlar yaptıklarının değerini gördüklerinde sizin için daha çok şeyi sevgiyle yapmak isteyeceklerdir.
Bazı kişiler de başarılarında başkalarının payı olduğunu söylerse sanki o çalışmanın değeri azalacakmış gibi bir tutum içine girerler,bu kişiler başkalarının da başarılarını kutlayamazlar.
Kimileri de hala o eski fikre saplanmış kalmışlardır” başarılı olduğunu söylersem şımarır” bırakın şımarsın, övgüler onu daha da çok çalışmaya ve başarmaya iticektir.
Kimileride resmen duygusal cimrilerdir,bir türlü teşekkür edemezler,paylaşamazlar,o sözler asla dudaklarından dökülmez ama sakın sizler böyle olmayın.
Paylaşın!güzel duygular çoğalsın.
Dile getirmek çok önemlidir,duygularınızı kendinize saklarsanız siz hissettiğinizi bileceksiniz ama onlar nerden bilsinler.
Söyleyin ki mutlu olsunlar,onlar mutlu olursa bu kezde siz mutlu oluyorsunuz ve bu duyguyu bir daha tatmak istiyorsunuz.işte paylaştıkça çoğalmak böyle işliyor.
Ailenize.anne babanıza.okuldaki öğretmenlerinize.size destek vermiş, yardım etmiş,güvenmiş kişileri zafer anınızda sakın unutmayın. Sevgi ve sevinç çemberinizin içine alın ki, hep birlikte mutluluklarınızı çoğaltarak kutlayın.
Başarı konusunu ünlü ingiliz yazarı Somerset Maugham bu anlamlı sözlerle dile getirmiş”Genelde başarının insanları şımarttığı,onları bencil,boş ve kendini beğenmiş yaptığına inanılır.Oysa çoğunlukla başarı insanları nazik, mütevazi ve hoş görülü, başarısızlıkta katı ve acı yapar.”
Başarınca sizde nazik, alçak gönüllü ve hoşgörülü olun.Size yapılan iyilikleri unutmayın,teşekkür edin,paylaşın ve başkalarına aktarın.
Aktarın ki,bilginizin başarınızın değeri katlanarak çoğalsın.
Bu sözler de,Albert Einstein”dan:
“Sadece başarılı biri değil,değerli insan olmaya çalışın.”
Başarı, güzellikler, mutluluk ve sevgi çemberinde buluşmak üzere...
Sevgiyle kalın
Bu Makale 486 defa okunmuştur.
YORUMLAR
Duygular bazen sandukada saklı duran en kıymetli mahremler gibidir bazen Dile getirmek çok önemlidir,duygularınızı kendinize saklarsanız siz hissettiğinizi bileceksiniz ama onlar nerden bilsinler. oysa bazen duygularda olsa kanatlanıp uçusa biliyorlar tıpkı sarı kelebeklerğibi ........ yazan bu güzel kalemi yürekten kutlarım sevgilerimle