gölgedeki hüzünler-1
Ansızın dalardı gözlerin en derine uçurum misali...!
aklımda kalan seni unutmak; uykusuz gecelerin sabahında düşler kurmaktı benim için. kaybetmek bu kadar ağır değildi..hesapsız susmaların gölgesinde avutarak kendimi.sinema bileti değildi ki yarısını atıp yarısını ilk heyacanlara saklıyayım ..saklambaç oyununa benzedi yanlızlığım şimdi..sen olmadığın her an gözlerimi açmak istemiyorum herşeye inat.bulamadıktan sonra seni..
önüm arkam sağım solum ...gözlerin oldu aradığım...
adını verdiğim çiçekler soldu..son baharı yaşıyor hüznüne terkettiğim günler.ki sen farkında değilsin..baharları yaşıyorsun kimbilir yabancı ellerde..
içtinmi suyunu kayıp şehirlerin mutlumusun oralarda.unutabildinmi beni...
peki bende bıraktıkların.!!
senin için kurduğum sözcükler nerede;
hangi sulara kapıldı terkedişin.hangi limana demir attı şimdi
bir zamanlar benim için atan kalbin?
anlamak çok zor,yıkılmışlığın ötesinde mavi bulutlar şimdi.yağan yağmurlara bıraktım kendimi..belki karışırım damlalara ..akarım belki sana doğru.
mutlumusun şimdi oralarda..seni unutmak için ne yapmalıyım.neden unuttun kendini bende?
neden susuyorum şimdi.hiç düşünmedin mi yakarken geceleri en sıcağında..bilirmisin
ben hala kül misali savruluyorum..?
hala kanıyorum aldanmışlığıma inat yaşıyorum gölgedeki hüzünleri !
sen hala derin uykularda ..uyanmazmısın hala ;ben yokluğunda kayıp coğrafyalarda..
susuyorum şimdi bak yine ..
güller elimde kururken...
kapatıyorum gözlerimi,zaman benim farkımda değilken...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.