- 733 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ilk ben kurdum köprüleri o gözlerine...
ilk senin ismini duydum ben. ilk seninle paylaştım rüyalarımı. ilk sendin benim için. sadece adın vardı yüreğimde ve birde o mavi gözlerin. herkesten önce ben kurdum o köprüleri gözlerinden yüreğime.
ilk ben vuruldum sana. daha beni sevip sevmediğini bile bilmezken başkalarının da seni sevdiğini öğrendim. o zaman hiç görmediğim o güzelliğinin ne kadar güzel olabileceğini düşündüm. hayallerimde sen vardın. rüyalarımda... ben seni aramışım meğer herkeste. ilk seninle uyandım ben her sabaha. bütün dertlerimi sana anlattım dinlediğini düşünerek. ilk sen vardın hayatımda. ve ben kurdum ilk köprüyü o gözlerine.
seni daha hiç görmedim ama görmeden sevdim. senin yüreğine girdim. gizlice. ve şimdi utanıyorum kendimden. hazinene gizlice girdim diye. ama tek ben değil. bir çok kişi görmek için girmişti yüreğine. ve bilmem kaç kişi bakıyordu hergün o mavi gözlerine. biliyordum sende seviyorsun birini ama kim olduğunu bilmiyorum. ve bir ümit benimdir diye, ve bir korku başkasıysa diye...
ben hep senin o güzel gözlerine bakarak uyudum. ben o köprüyü rüyalarımda kurdum. sen gönlümü fethettin benim. kimseye söylemediğin sırlarını söyledin mesela. kimseye anlatmadığın yangınını. herkes sana yanarken senin kime yandığını... ben senin mavi gözlerini hayal ederken, sen onun seni ilk gördüğü günü hayal ettiği gibi onu hayal ediyordun.
kimisi seni güzel bir kız, bazen yakışıklı bir oğlan, bazende ayrılık olarak görüyorlardı. ve atıyorlardı bütün ümitlerini o mavi gözlerine. ama ben farklıyım. ben işte o mavi gözlerine vuruldum. o yemyeşil kıyafetine. ve herşeyden önemlisi o yüreğindekilere aşık oldum.
kimsenin bakmadığı gibi baktım sana. kimsenin sevmediği yönünü sevdim. yüreğini sevdim. gözlerini. ah o gözlerin... o mavi gözlerin götürdü beni yüreğine. ve ilk ben kurdum köprüleri o gözlerine...
ve yüreğini gördüm. ve şimdi kimi seviyorsun biliyorum. ilk gördüğün günkü gibi seviyorsun onu. adı geçince heycanlanıyorsun. ve dalgalar coşuyor mavi gözlerinde.
artık biliyorum İSTANBUL’um. kimi sevdiğini biliyorum. ama unutma o seni almak fethetmek için gemilerini karadan yürüttü. ama o mavi gözlerinden ilk köprüyü ben kurdum yüreğime...
rüyalarımda sevdim seni. hayallerime koydum. ama hep seveceğim seni istanbul’um. ama ne olur unutma...
İLK BEN KURDUM KÖPRÜLERİ O MAVİ GÖZLERİNDEN YÜREĞİME...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.