- 688 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HİLLARY CİLNGTON MAKSUT AKINCI İLİŞKİSİNDE SKANDAL !!!
HİLLARY CİLNGTON MAKSUT AKINCI İLİŞKİSİNDE SKANDAL !!!
’’Karanlığı kovmak bir sınıfın işi değildir; hepimizin varoluş ve insanlık borcudur.’’
’’kutsal etiketli karanlığın yırtılmasında Kur’an’ı, dinin ölçüsü saymanın dışında bir çare görmüyoruz. ’’
’’Çıkış yolu, kitleyi, Kur’an’ın akılcı, antiemperyalist ve sosyal demokrat dini etrafında birleşmek üzere şuurlandırmaktır. Ya tez elden bu yola girersiniz yahut da kutsal sömürüsü sizi yok eder.’’
’’Kaderimize ipotek koymaya hazırlanan dincilik katranını etkisiz kılmak için sadece niyet ve söz yetmemektedir. Gök çağrısına teslim olacak eylemci kozmik kahramanlar gerekiyor.’’
---
Bunları her cümlesi LEVHA yapılması gereken: www.yurtgazetesi.com.tr/gayret-kusagini-kusanma-vaktidir-makale,3800.html yazıdan aldım.
***
E, Yaşar bey bana yazacak yer kalmadı?
Sabah sabah bir de A.dilipak’ın -İmralı’ya heyet, Türk askerine müebbet!- başlıklı yazısını okudum. Yazılanların büyük çoğunluğuna katılıyorum ama, yazılmayanlar eklendiğinde ne olacak?
Bakmayın öyle ’kozmik kahramanlar’ sanız da ’kozmik angutlar’ sanızda bir şey yapmanız lazım, ÇIĞ öyle böyle değil! Diyeceksiniz ki -’Yahu bir link verse idin?’. Link hürriyetin yazarlarına serbest, bana yasak. Gene ben SİVRİ PENSILIMLA köle düzeninin yasaklarını delen UZMAN ANGUT olarak işimi yapayım:
www.habervaktim.com/yazar/58291/imraliya-heyet-turk-askerine-muebbet.html
***
Şimdi de sizi üzmeden şu ’Skandal’ işine gireyim: Oğluma dedim ki ’Yahu şu beni takip listesine ekleyen karıya bir baksana, bu yoksa ’hillary cilington’ denen karı mı?’ dedim, bir iki dakika sonra ’Evet baba o’ dedi... Şok şok fil-aş...Yok yok ’Damaaates biber patlıcaaan’...
Bütün Kayserililer alınmasın ama ’Kayserili anasını boyar babasına satar!’ diye de bir deyim vardır! (Ör:apduuuç!???)... Karı profiline gençlik fotoğrafını koymuş, cilnton yerine de ’Vote hillary’ yazmış, Bende bir twitine tıklamış, orada bunun cilinton olacağına ihtimal vermemişitm. Sizin anlayacağınız bir karış yırtığı ile karı beni faka bastırdı. Keloğlan filminde şöyle bir cümle vardı: ’Ahmaklığım üzerine türkü yakacaklar!’...
Bir defasında bilim adamımız Yaşar Nuri büyük bir ciddiyetle televizyonda Nasreddin hocanın sazı eline alıp aynı perdede durmasını açıklayan ’ONLAR BENİM TUTTUĞUM YERİ ARIYORLAR’ cümlesini, sesine büyük bir ciddiyet ve hayranlık eklediği ’Hoca Rahmetullah BÜYÜK İNSANDIR!’ sözleri ile bitirmesi yok mu idi...
***
Hillar cilinton Maksut AKINCI’yı niye TAKİP eder?
Buradan bakımlıyız.com ’Lak lak’ bölümü üyelerine soruyorum: Hillar cilinton Maksut AKINCI’yı niye TAKİP eder?
Biraz önce google yandex gibi (ya ilkel ya sahtekar!) motorlarda Maksut AKINCI ’Son 1 saat, son 1 hafta’ ne yazmış diye ’GELİŞMİŞ!’ bölümlerinden aradım. maksihayat.net -KÜRENİZİN EN TATLI DİLLİ FİLOZOFU DÜNYA LİDERLERİNE BUYURDU Kİ:- başlıklı yazıyı vermiş ama, tıkladığınızda tam olarak karşılaştığınız manzara şu: -’’Adam nasıl işletilir?
ev aramak için kafanızdan rastgeele 7 sayı sallayın.cep için 11 haneli sallayın’’
Valla maksi hayat haklı, ya hillary şıllığı ya ben, başata abd ve T.C. halkı olmak üzere tüm dünyayı fena işletiyoruz!!!
(Yazıyı sadece haberx.com sitesi vermiş, onu da ’ara ki bulasın’ şeklinde veriyor MOTOR-lar?)
’Ay kadın hakları elden gitti, yetişin kadınları öldürüyorlar’ diye çığrışan PEZEVENKLERİN suratına çarpmak için bakımlıyız.com’un bu yazıyı yayınlaması lazım geldiğini düşünüyorum? Bu bizzat kendi okurlarına ’değer vermesi’nin olmazsa olmazı değil midir?
Eskiden maksihayat bir yazımı beğenmezse yazıyı kaldırır, ama linki tıkladığınızda BOŞ bir sayfa bulurdunuz.(?)
Hillar cilinton Maksut AKINCI’yı niye TAKİP eder?
Yahu bu Maksut AKINCI dediğiniz adama kapı gibi ’ÖMÜRRR BOYU ŞİZOFREN’ raporu verilmiş?!!!
Hillar cilinton Maksut AKINCI’yı niye TAKİP eder? Haydi ’LAK LAK’ başlasın.
Hillar cilinton Maksut AKINCI’yı niye TAKİP eder?
***
Hızlıca girip çıkacağım:
Recep erdoğan denen zat ilk sandıktan çıktığında ’’D-O-K-U-N-U-L-’A’-M-A-Z’’ bir Maksut AKINCI buldu temsil ettiği ülke toprakları içerisinde!!!
Hakkını inkar etmeyelim, ufak tefek hapishane, tımarhane fasılları, göz GÖRE GÖRE bazı suikast girişimlerini ’GÖRMEZDEN GELME’ icraatları sergiledi! (Öksür bakalım recep, DOĞRUMU?)
Eğer bir gün ’İki eli ile bir şeyini doğrultup’ İKTİDAR olursa bu işin hesabını soracak? (Öksür bakalım recep, DOĞRUMU?)
Hepimiz hatırlarız, bir reklam vardı: ’Sana bi biskrem versek dünyayı rahat bırakırmısın?’ diyordu! :):)):)))
-Bu recebin partisinin adı ne?
-’ADALET VE KALKINMA’! (Öksür bakalım recep, DOĞRUMU?)
-Ben ne istiyorum 10 yıl-lar-dır?
-Yasal yetim hakkımı, yasal bağkur hakkımı falan... (Öksür bakalım recep, DOĞRUMU?)
Bunu vermemek için devletin bütün imkanları da kullanılarak yapılmadık eşkıyalık kalmamış! (Öksür bakalım recep, DOĞRUMU?)
Mozambik’ten Japonya’ya, Avusturalya’dan ingiltere’ye REKLAM OLMUŞUZ, DİZİ OLMUŞUZ! (Öksür bakalım recep, DOĞRUMU?)
-’Geldiğimiz nokta ne?’
-Cumhurbaşkanı apduç da dahil tüm siyasi parti liderlerini twitterden kovmuşum, ama toplam takipçim 5 kişi! Biri hillary cilington, biride yedi kıta da kolları olan STV! (Öksür bakalım recep, DOĞRUMU?)
-Recep şu yetim hakkımı, bağkur hakkımı ver?
-’Yahu sayın AKINCI seninle ALLAH BAŞ GELSİN! Muhalefetin dişi kargalar gibi çırım çırım çığıracağı bir konuyu, AĞIZLARINA BİLE ALAMADIKLARI BİR KONUYU benden çözmemi nasıl istersin?
-İyi, çık o zaman ’Maksut AKINCI vatandaşımız değildir’ de?
-Sayın AKINCI siz ’Allahtan haya eden, fikir feraset sahibi bir insan’sınız! 75 milyondan 74’ünün sizin durumunuzda olduğunu biliyorsunuz! Sizi vatandaşlıktan kovmak 74 milyonu kovmak, yahut dünya önünde ’Kimliksiz, kişiliksiz müstemleke’ olduğumuzu ilan etmektir.
-O zaman beraber yürüyelim yağan yağmurda, şimdi bir cumhurbaşkanı seçimine ne dersin?
-Biliyorsun apduçu ingilizlerin liderliğinde tüsiad gibi benim şu anda mücadele edecek gücüm olmayan zevatlar cumhurbaşkanı yaptılar! İtiraz etsen partimi dağıtacaklardı! Savaşın şartlarını bilmiyormuş gibi neden beni suçluyorsun?
-Tamam lan tamam, ağlama. Bundan sonra tiwetterda rastgele twet atma! (Bu aynı zamanda temsil ettiği TBMM ne yasak olan şeyi kendisinin istismar etmesi anlamına gelir!) Senin yapacağın şey barak obama denen hödüğü resmi olarak yargılamak üzere Türkiye den talep etmesini sağlayıncaya kadar durumu idare et! Dur lan seni de bir kere öpeyim MUCCCUKKK.
***
Hello barak obama denen hödük!
Yahu şu Allahın işine bak, benim masada miçhelle obama var, takipçi listemde hillary cilington? Takasa var mısın hödük? Lan oğlum Berlusconi ’Niyetim ciddi’ deyip, elinde bir buket çiçek, bir kutu çikolatayla gelirse ne diyeceğim adama?
Biliyorum şimdi sende recep erdoğan ağızları yapacaksın... Lan ben sizi gütmeye (Otlatmak) mecbur muyum lan?
Dinle şimdi miçhelle yengemin kadınlık duygularının katili iktidarsız hödük:
Hepi topu bir tanecik dünyamız var!
Siz: - ’’ayol bizim silahlarımız var neden uluslar arası anlaşmalara uyup ta dünyanın yaşanacak yer olmasından çıkacak durumlar için anlaşmaya uyacağımıza dair imza atalım’’ edepsizliğinde siniz hala!
Bunu da sadece sınırsız ’HAYAL KURMA ÖZGÜRLÜĞÜNE SAHİP’ nicörsinin kenar mahllelerinde bir eğitim verilmediği için ’Anyayı Konyayı’ anlamamış yığınları ’’Az bir süre çok para karşılığı askerlik yap HAYELLERİNE KAVUŞ’ edepsizliği yapabilme imakanınızın olduğunu dünyanın bir kısmına, cümle pezevenklik ve aşna fişna kasetlerinin toplandığı mason teşkilatlarının dimdik ayakta olduğunu dünyanın diğer bir kısmına fısıldayarak düzeni böyle götüreceğinizi söylüyorsunuz! (Öksür bakalım miçhelle yengemin kadınlık duygularının katili iktidarsız hödük DOĞRUMU?)
Bu seriden hakikatleri UZUUUN UZUN sıralamaya gerek yok. Çözüm önerilerine bir ŞIK daha ekleyip bırakacağım.
a- Yasal haklarım!
b-Bi biskrem?
c-Bağımsız İmralı cumhuriyeti. (Şahsıma münhasır!)
d- Bağımsız KIBRIS cumhuriyeti (Bu şık bazılarınıza ’ŞIK’ gelmeye bilir! Peki bunun sadece Ciddi ciddi konuşulmasının getirilerini nasıl göz ardı edersiniz? Zaten ondan sonra da BİR ADIM kalıyor :):)):))) )
y- abd’ni 7 eşit parçaya böleriz? Silahlarda eşit dağılmış olacağından, sapık siyonistlerin ikide bir ’YAKARIZ BU GEZEGENİ’ edepsizliklerine ortam kalmamış olur.
***
Dünya kamuoyundan özür dilerim ama, muhataplarımızın başka lisandan anlamadıklarını hatırlatarak son cümleyi şöyle kurmak durumundayım:
Ben şimdi göbeğimi kaşımak üzere biraz uzanacağım hillary.
Maksut AKINCI
Dünyanın ’Sivil örgüt’ önderlerine not:
’Bir suikastla recebi öldürürüz, apduça istediğimizi başbakan yaptırır, siz bin yıl geriye götürürüz, olmadı Maksut AKINCI’ya ummadığınız bir dosya hazırlar, sizi APIŞTIRIZRIZ edepsizliklerine zinhar pabuç bırakılmaya! 2 kişi ile, 5 kişi ile gidecek dava yerin dibine batsın. GÜNEŞ dünyamızın her tarafında dır artık. Selam.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.