- 1386 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
CAHİLİN CÜRRETİ
Olgun İnsan Ses Çıkarmayınca,Cahilin Cürreti Fazlaca Oluyor (Emek Hırsızına)
“Olmuş o kadar halk-ı cihan mekirde üstad
Kim sâbıka-i şöhret-i şeytan unutulmuş... NABİ”
(İnsanlar hile ve üçkağıtçılıkta o kadar ustalaşmışlar ki, şeytanın bu konudaki şöhreti unutulup gitmiş.)
Artık hayret etmiyorum! Böylesi bir dünyada böylesi insanların rağbet görmesi o kadar doğal geliyor ki ! İnsanların bir yüzüne değil binbir yüzüne sadece acıyarak bakıyorum…
Peki bu insanlarla uğraşılır mı? Hayır! Zira cahille kavga ederek haklı iken haksız duruma düşmek en büyük gaflet olacaktır. Neden mi? Zira bizler ne kadar bağırırsak bağıralım birileri hep kulaklarını tıkayıp duymayacak ?
Olgun insan ses çıkarmayınca, cahilin cürreti fazlaca oluyormuş!
Pes diyorum sadece Pes!
YORUMLAR
Tebrikler çok güzel bir yazı ...
"Edebim el vermez edepsizlik edene.. Susmak en güzel cevap edebi elden gidene."
Jale Keskin (Karadurmuş)
malesef edep susar ama cahil ben susturdum zannedermiş şeytanı gayyip te aramanın da mantığı yok bu devirde yeryüzünde o kadar çokki anlamlı ve güzeldi kutlarım kaleminizi saygılar..
_SUSKUN_ŞAİİR_ tarafından 3/19/2013 9:31:30 PM zamanında düzenlenmiştir.