SeNDe AyNıYMıŞSıN...!!!
SENDE AYNIYMIŞSIN
Diğerlerinden farklısın demiştim. Sen bitaneydin. Tüm dünyam senin üzerine kuruluydu. Senden öncesi nasıl bulanıksa, senden sonrası da öylesine karanlıktı. Aslında senden sonrası yoktu, sen sonsuzdun, hep vardın, her zaman olacaktın. Seni tanımadan önce rüyam, seni tanıdıktan sonra gerçeğim, varlığım, her şeyim, sonsuzluğumdun. En güvenilir sendin. Sen en mükemmeldin.
Senden başkası yoktu. Evde, okulda, yolda, orda-burda-şurda tek şey vardı, tek gerçek SeN!!! En büyük günahım, tek hayalim, ilk göz ağrımdın. Başımı yastığa koyduğumda hayalimde, uykuya daldığımda düşümde ve sabah uyandığımda fikrimde yine sen!
Ekmeğim suyum değildin. Sen aldığım nefesimdin sadece. Ekmek su kadar değil, aldığım nefes kadar muhtaçtım sevgine. Hayatta sahip olabileceğim her şeyden fazla yer kaplanama rağmen, herşeyden daha azdın aslında. Dünyadaki tüm değerler değersizdi senin yanında.
Sevildin! Her şeyden, herkesten çok sevildin. Tüm benliğimle sevdim seni. Kimi zaman bir annenin çocuğunu sevmesi gibi ŞEVKATLE! Kimi zamansa bir mahkumun celladını sevdiği gibi ÖLÜMÜNE!!!
Geçen onca zamana, yaşanan onca şeye rağmen sana kızmak ne mümkün. Halen senden kurtulabilmiş değilim. Sen benliğime sahipsin, benliğim sensin. Değil nefret etmek, dedim ya sana kızmak bile mümkün değil. Olmadı yapamadım, olmadı YAPAMADIN! Ben sensiz yapamazken, sen benle olamadın. Benim sınırsız sevgim. Ölümsüz aşkım ve ölümüne tutkum yetmedi sana. Yetinemedin, yetiremedim!!!
Diğerleri gibi değilsin demiştim. Sen beni şımartmamış, beni benden çok sevdiğini söylememiş, günlerini bana ayırmamıştın. Sıradan davranışların ölçülü olarak görünmüştü gözüme. Bana uzak davranışların beni sevmeyişin değil de, bana olan büyük aşkının verdiği çekingenlik olarak algılamış, öyle yorumlamış, öyle yorumlamak istemiştim.
Tüm bunlar nedeniyle farklı görünüyordun gözüme. Diğerleri gibi sıradan ve basit değildin benim gözümde. Saygın bir yerin, bir ağırlığın vardı. İşte bu yüzden sevmiştim seni. İşte bu yüzden sonsuzluğum varlığım benliğim olmuştun. Ve sayende kör olmuştum. Gözüm senden başkasını göremez olmuştu. Ama yanıldığımı şimdi fark ediyorum. Gözüm değil senden başkasını seni bile görememişti aslında. Seni görememiş, anlayamamıştım. Ve gözlerim açılınca anladım……ASLINDA SENDE DİĞERLERİYLE AYNIYDIN!!!!
YORUMLAR
Ortam garip yer garip
Bir birine benziyor
Gören garip kör garip
Bir birine benziyor
Kar olur duman çöker
Göz olur kan yaş döker
Herkes biçmeye eker
Bir birine benziyor
Yaşın genç yolun uzak
Süslü deyimler tuzak
Gelin doğruyu yazak
Bir birine benziyor
Dünya hep ayni gibi değilmi ama bir gün gelece elbette farklı olan çıkacak belki farklı olmayacak ama sen onu farklı göreceksin oda seni herşey değişecek kader tecelli edecek hayat devam edecek hayatın güzellikleri sizin ve tüm gençlerin olsun yolunuz aydın aydınlık olsun
Haşim Kalender
haşim kalender tarafından 5/17/2008 11:53:24 AM zamanında düzenlenmiştir.