- 701 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÖZGÜR sün Artık
"Özgür Yaşam" Artık tam özgürsün nasıl istersen o şekilde yaşamana ve sonsuz yaşamana bak..Rahat ve huzur seninle dir ,eminim hiç bir şeyi de takmıyorsun dur,sen hep derdin "hiç bir şeyi takma kafana" diye ama olmuyor işte; seninle tanışıp o zamanlar geliyor aklıma,ister istemez kendime kızıyorum nasıl bir şeydi ,seni anlayamamak ,ne doğru ise ne yanlış onu anlatırdın"usulünce anlat"derdin,olumsuzluk yaratan konuları üstünde durmaz ve "boş ver" der geçiştirir ...
Gülümser din,hep,"sen bunu başarırsın bak" dercesine ,o yumuşak sesinle " hadi artık yeter biz işimize bakalım"..
Hayat öyle şeyler öğretiyor ki insan oğluna ,ne nedir ne kafa takılırsa iyi olur/olmaz bunu yaşayarak öğrenmek bana baya iyi geldi!. Bundan sonra kimse ile nasıl görüşülür ,ne konuşulur iyi anladım!Sen gittin artık kimse ile de bunları tartışamam,konuşacağım kimse kalmadı !
Kim çeker benim huysuz ve geçimsiz halimi!sen her şeyime katlanıyor dun: )uzak isen" nasılsın "demen;yakınımda isen gelip sarıldığında" tamam işte artık huysuzluk yapmada ,kendini bana bırak "kim yapar,yaşatır,senin kim anlatır,beni kim dinler!?
Keşke seni daha içten ve samimi bir şekilde dinleseydim,senin sevgini daha derinden hissetseydim,kimseyi takmayıp sana koşsaydım..Sen yanıma geldiğinde ilk ben koşup sarılsaydım,sen ise şaşırıp,İçinden şöyle deseydin " ben seni değiştirdim bak işte "Gülümseyip bana baktığında ben bunu hissetseydim..Olmadı işte yine sen bana bunu yaşamımda en güzel golü atarak gösterdin,yine sen bir sıfır öndesin..
Tamamen Özgün ve yaşamında tek yine oralarda yalnız ve soğuk yatağında yatıyorsun..Bu senin istediğin değildi aslında sen daha yaşayıp ,özgürce dolaşıp,keşifler yapacak,benim gibi bulup ,onlara bana yaptığını yaparak hayatı tanıtıyor ,koşmayı severdin sen koşarak ve hevesle işini yaptığında ,herkesi ona alıştırır ,yine hızlı yaşarken öylece de kendine yakışın bir şekilde hızlıca terk ettin..Arkanda kim bilir kaç kişi seni arayıp soracak bunu hiç düşünmedin çünkü sevenlerin var,onları biliyordun,hiç bir zaman tereddüt yaşamadın sen seven sevsin sevmeyen çekip gidebilir cinsinden davranır öyle yaşamaya çalışırdın.Sen kısaca Özgür yaşadın öylede bu diyardan gelip geçtin....Orada kendine sakın benim gibi bulma ben oraya geldiğimde yine beni bul ki oraya alışmam zor olmasın.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.